دانلود سریال جوکر سیامک انصاری – قسمت 4 با لینک مستقیم و ترافیک رایگان


دانلود سریال جوکر سیامک انصاری – قسمت 4 با لینک مستقیم و ترافیک رایگان

دانلود سریال جوکر قسمت چهارم در ادامه مطلب امکان‌پذیر می‌باشد. پخش و دانلود قسمت 4 برنامه رئالیتی شو جوکر سیامک انصاری دو شنبه ساعت 8 صبح از وبسایت تاپ مدیا.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تاپ مدیا، دانلود مسابقه جوکر قسمت 4 با ترافیک رایگان و تمامی کیفیت‌ها آماده می‌باشد. رئالیتی شو «جوکر» در فضایی متفاوت و کمدی می‌باشد در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندد. در این برنامه که با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده، در فصل اول مهمانانی چون امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبداللهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و رضا نیکخواه حضور دارند

برای دانلود رئالیتی شو جوکر قسمت 4 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود رئالیتی شو جوکر قسمت 4

دانلود سریال جوکر سیامک انصاری – قسمت 4 با لینک مستقیم و ترافیک رایگان

بازیگران سریال جوکر

فصل اول امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبداللهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و رضا نیکخواه.

داستان سریال جوکر

در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک‌دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته‌شده است.

درباره سریال جوکر

سریال به کارگردانی حامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله و ... بازی می کنند.

تماشا و دانلود فیلم خارجی و ایرانی و از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب غرب ملودی به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت قرنطینه به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت غرب ملودی شوید، قسمت اول یک سریال ایرانی را دانلود کنید و به تماشا بنشینید تا از بی حوصلگی و افسردگی دور شوید....

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !