استاندار:کمک حداکثری به رفع موانع تولیدوظیفه مدیران آذربایجان‌غربی است


استاندار:کمک حداکثری به رفع موانع تولیدوظیفه مدیران آذربایجان‌غربی است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم توجه به رفع موانع تولید در سال جاری طبق فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: کمک حداکثری به مانع زدایی از این بخش مهم اقتصادی، وظیفه همه مدیران است که در این استان نیز در همین راستا حرکت می کنیم.

محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه پس از بازدید از ۲ کارخانه تولیدی در ارومیه و نوشین شهر افزود: امسال، طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب سال مانع زدایی و پشتیبانی از بخش تولید است و حضور در جمع فعالان این بخش نیز اقدامی مهم در راستای شناخت مشکلات و رفع آنها به شمار می رود.

وی اضافه کرد: حضور مدیران آذربایجان غربی در جمع تولیدگران به عنوان سرداران خط مقدم جبهه اقتصادی برای این است که در جریان فعاالیت ها قرار بگیریم.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر که هم در ابعاد بین المللی اقتصاد دنیا با مشکل مواجه شده و هم محدودیت های کرونایی در اقتصاد جهان و کشورمان اثر گذاشته و هم با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، وظیفه ماست که باری از دوش بخش تولید برداریم.

معتمدیان تاکید کرد: تلاش داریم همه ظرفیت ها را پای کار بیاوریم و با همگرایی موجود و تقویت آن بین بخش های مدیریتی زمینه ارتقای شاخص های تولید را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه البته همه اقدامات باید در راستای قانون باشد، بیان کرد: نگاه ما باید حل مشکلات باشد و باید در همین راستا حرکت کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های خوب صورت گرفته در هلدینگ شهد آذربایجان، بر رفع مشکلات این هلدینگ نیز تاکید کرد و گفت: باید کمیته ای در خصوص این مجموعه تشکیل، مشکلات آن به صورت ریز بررسی و مصوباتی برای حل آنها تصویب شود.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی در یکشنبه های رفع موانع تولید این هفته، ضمن بازدید از مجموعه کارخانه قند ارومیه که وابسته به هلدینگ شهر آذربایجان است، از فعالیت زیرمجموعه های دیگر این هلدینگ نظیر کارخانه های قند پیرانشهر و خوی، مجتمع پتروشیمی پردیس در حال ساخت در منطقه آزاد ماکو و چند واحد تولیدی دیگر نیز آشنا شد.

در این جلسه که با حضور مسوولان نهادهای اجرایی دخیل برگزار شد، مسوولان سازمان هایی نظیر آب منطقه ای، بانک کشاورزی و دیگر نهادها بر حل مشکلات این هلدینگ با استفاده از ظرفیت های قانونی تاکید کردند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از مجموعه ابزار جراحان ارومیه بازدید کرد؛ در این مجموعه انواع ایمپلنت های دندانی و استخوانی مربوط به نقاط مختلف بدن ساخته می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری