تیم والیبال آذرباتری ارومیه با سرمربی جدید هم شکست خورد


تیم والیبال آذرباتری ارومیه با سرمربی جدید هم شکست خورد

ارومیه- ایرنا- تیم آذرباتری ارومیه با سرمربی جدید خود در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مقابل سایپا در سه ست متوالی بازی را باخت.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که در سالن غدیر ارومیه برگزار شد، تیم سایپا با هدایت سرمربی ارومیه‌ای خود "ناصر شهنازی" سه بر صفر توانست تیم آذرباتری این شهر را شکست دهد.

آذرباتری که بعد از تغییر سرمربی خود با هدایت "رحمان رئوفی" به دیدار سایپا آمده بود در ست اول ۲۵ بر ۱۷، در ست دوم ۲۷ بر ۲۵ و در ست سوم ۳۰ بر ۲۸ شکست خورد.

برای آذرباتری میزبان، علیرضا شاه‌علی، امیر افشار، بابک موسوی، علیرضا تابان، متین احمدی، آرمان رحمانی و میلاد فتاحی و برای سایپا آرش کشاورزی، هادی شورکاهی، داود شکیبا، رمضان صحبتی، امیرحسین فرهادی، بنیامین ایگذری و حمید محمد آلق به میدان رفتند.

مرتضی اکرمی به همراه امیرشهاب الهی‌فرد قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

به این ترتیب تیم آذرباتری ارومیه کماکان با ۲ برد در انتهای جدول ماندنی شد و دور رفت را با رتبه چهاردهمی به پایان رساند و تیم سایپا با کسب چهارمین برد فصل خود در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

آذرباتری ارومیه در آخرین هفته دور رفت روز چهارشنبه با تیم صدرنشین سپاهان دیدار خواهد کرد و سایپا به دیدار مس رفسنجان می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید