شهرداری ارومیه نایب قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال شد


شهرداری ارومیه نایب قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال شد

تیم شهرداری ارومیه با برتری برابر هراز آمل نایب قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در نخستین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه در دورنالاریوواسی این شهر ۳ بر دو هراز آمل را شکست داد و با توجه به برد سپاهان اصفهان، نایب قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد.

در این دیدار شهرداری ارومیه ست‌های اول، دوم و پنجم را با امتیازات ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۸ پیروز و در ست‌های سوم و چهارم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ به نماینده آمل باخت.

در این مسابقه صابر کاظمی بازیکن ملی پوش شهرداری عملکرد کم نقصی داشت بطوریکه یکی از عوامل اصلی پیروزی تیمش بخصوص در نبرد سرویس‌ها و حملات لقب گرفت.

در سوی مقابل آملی‌ها گرچه دو ست نخست کم رمق بودند ولی در ادامه دیدار با هدایت بهروز عطایی بازی سختی برای میزبان رقم زدند و موفق به کسب ۲ ست از آوردگاه ارومیه شوند.

ترکیب اولیه شهرداری ارومیه: امیررضا سرلک، رحمان داوودی، صابر کاظمی، علیرضا بهبودی، قاسم کارخانه، سعید مصطفی وند و آرمان صالحی
ترکیب اولیه هراز آمل: پوریا حسین خانزاده، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، علی شفیعی، مهدی رضایی و مجتبی یوسفی

به این ترتیب شهرداری ارومیه با قطعی شدن نایب قهرمانی‌اش در نیم فصل چهارشنبه در آخرین بازی خود در دور رفت با فولاد سیرجان دیدار خواهدکرد تا فینال فصل گذشته در آخرین هفته نیم فصل تکرار شود.

48

کد خبر 1584308

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا