جک J7 جدید در راه بازار ایران/ سدان چینی باکیفیت در همکاری با فولکس واگن (+ عکس و‌ مشخصات خودرو)


بدنه سیلندر و تمامی بخش های آن از آلیاژ آلومینیوم تولید شده است. سیستم تعلیق جلو و عقب از کلاس مالتی لینک مستقل در این خودرو استفاده شده است. ترمز های جلو و عقب نیز دیسکی هستند.

عصر ایران- همزمان با معرفی سدان جدید کمپانی جی ای سی به معرفی آن در گروه خودروی عصر ایران پرداختیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. آن زمان اعلام شد که این محصول اولین سدان تولید مشترک با فولکس واگن است و به همین دلیل انتظار کیفیت بالایی از آن وجود دارد.

باتوجه به آنکه شرکت کرمان موتور از احتمال حضور J7 در سبد محصولات خود خبر داده در ادامه نگاهی به این سدان خوش ساخت خواهیم داشت.

طراحی؛ این خطوط هوشمند

جک در طراحی این خودرو سعی کرده تا از ایجاد حجم اضافه روی بدنه خودداری شود یعنی دقیقا مشکلی که در بسیاری از خودروهای چینی سراغ داریم. به عبارت دیگر امتداد تمامی خطوط روی بدنه در مسیری هوشمندانه تعریف شده تا امکان دستیابی به مفهوم واقعی چشم نواز در طراحی J7 ممکن شود.

در قسمت دماغه، چراغ های اصلی با الگوی جدید و گرافیک داخلی ترکیبی(ال ایی دیی/هالوژن) به خوبی با جلوپنچره هماهنگ شده و عناصر کرومی نیز چاشنی لوکس منظره را اضافه کرده اند.

این سدان خط شانه قدرتمندی دارد که هنگام مشاهده از نمای جانبی برای لحظاتی مخاطب را درگیر اثر و زیبایی خود می کند. تفاوت سطح ایجاد شده روی درب ها، بویژه در قسمت بالای رکاب نیز از جمله موارد موثر در بهبود زیبایی های نمای جانبی است.

شیب سقف در ستون آخر به مهمترین قسمت خود می رسد تا معجونی بین کوپه و فست بک را شکل دهد. در این قسمت از جزئیات کرومی نیز استفاده شده است.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4775 میلیمتر در طول، 1820 میلیمتر در طول، 1492 میلیمتر در ارتفاع و 2760 میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.

از کابین مینیمال تا آسایش و ایمنی

طراحی فضای داخل کابین شباهت زیادی به محصولات فولکس واگن دارد. محیطی مینیمال که با حضور یک نمایشگر لمسی بزرگ عمودی عملا بخش قابل توجهی از جزئیات رایج در کنسول خودروهای امروزی را از دست داده است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد: نمایشگر 10.4 اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و دوربین ها در مرکز کنسول جلو، نوربالای اتوماتیک، سانروف الکتریکی، 2 پورت شارژ یو اس بی، پورت شارژ 12 ولت، پاور ویندوز برای تمامی شیشه ها، استراحتگاه دست برای سرنشینان جلو و عقب، نورپردازی داخل کابین به همراه روشن شدن لوگوی جک برای خوشامدگویی،گرمکن شیشه های عقب، دکمه های کنترلی کامل روی فرمان، نمایشگر ال سی دی 7 اینچی جایگزین نشانگر سنتی آمپر وابسته به آپشن.

چرم باکیفیت برای قسمت های مختلف داخل کابین، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، کیسه هوای کناری وابسته به آپشن، کیسه هوا برای سرنشینان عقب وابسته به آپشن، سیستم ترمز ای بی اس و ایی بی دیی، ترمز اضطراری، سیستم پایداری الکترونیکی، هشدار خروج از خط، سنسور باد لاستیک ها، هشدار سرعت بالای 130 کیلومتر بر ساعت، دوربین دید عقب و جلو، کمربند ایمنی سه نقطه ای برای سرنشینان عقب، هشدار تصادف از تمام جهت ها، ایزوفیکس صندلی کودک، ریموت استارت، کنترل شیشه های کناری و سانروف با ریموت، ورود بدون کلید وابسته به آپشن، گرم کن صندلی راننده وابسته به آپشن، تنظیم 6 جهته دستی برای صندلی راننده، تنظیم الکتریکی 4 جهته برای صندلی راننده وابسته به آپشن، تنظیم 4 جهته دستی برای صندلی سرنشین جلو، درب صندوق اتوماتیک وابسته به آپشن، کروز کنترل تطبیقی، سیستم تهویه هوشمند با تنظیم خودکار دما وابسته به آپشن و دستیار صوتی برای: سامانه مکان یاب، کنترل وضعیت شیشه های کناری، سانروف و سیستم تهویه.

نور نمایشگر اطلاعات کیلومتر در 3 رنگ متنوع: طلایی، آبی و قرمز قابل تنظیم است.

در قسمت شاسی نیز از فناوریی مالتی پیلار تایپ-ایی فولکس واگن استفاده شده که دستاورد آن پایداری بیشتر، افزایش طول عمر مفید و همچنین ایجاد تجربه ای بهتر از رانندگی خواهد بود.

پیشرانه

در بخش پیشرانه از نمونه 4 سیلندر توربوشارژ 1.5 لیتری 16 سوپاپ با 147 اسب بخار خروجی و گشتاور 210 نیوتن متر استفاده شده است. ازحالت توقف، خودرو طی 4.7 ثانیه به سرعت 60 کیلومتر برساعت و طی 10.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد.

بدنه سیلندر و تمامی بخش های آن از آلیاژ آلومینیوم تولید شده است. سیستم تعلیق جلو و عقب از کلاس مالتی لینک مستقل در این خودرو استفاده شده است. ترمز های جلو و عقب نیز دیسکی هستند.

تصاویر واقعی

مازیار دانیالی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن