آخرین اخبار از ساخت فصل 4 «نون خ»


آخرین اخبار از ساخت فصل 4 «نون خ»

بازیگر نقش کیوان در سریال «نون خ» می‌گوید: درباره فصل جدید در حد حدس و گمان است و حرف و حدیث‌ها برای ساخت فصل جدید بسیار زیاد است.

سیروس میمنت بازیگر نقش کیوان در سریال نون خ که سابقه بازی در سریال «متهم گریخت»، «دلنوازان»، «چاردیواری»، «سه دنگ سه دنگ»، «دست بالای دست» و «نون خ» را دارد گفت: اصلا هیچ صحبتی درباره بازی در نون خ ۴ با من نشده است، تصمیم گیرنده اصلی کارگردان و تهیه کننده هستند که زمان را برای جمع کردن عوامل برای فصل جدید مشخص می‌کنند.

میمنت ادامه داد: صحبت درباره فصل جدید در حد حدس و گمان است و حرف و حدیث‌ها برای ساخت فصل جدید بسیار زیاد است، ولی بازیگران تصمیم گیرنده نیستند و اجازه ندارند درباره جزئیات و زمان ساخت سریال اظهار نظر کنند.

آخرین اخبار از ساخت فصل 4 «نون خ»

بازیگر سریال نون خ ساخت فصل چهارم سریال را قطعی دانست و گفت: نقش کیوان را خیلی دوست دارم و برای داشتن بازی متفاوت در فصل جدید صدرصد فکر کرده ام و با دید و انرژی جدید در نون خ ۴ بازی خواهم کرد.

وی نون خ ۴ فرصتی دانست تا بیشتر در عرصه بازیگری مطرح شود و گفت: این سریال کار خوبی بود همه بازیگران در نقش‌ها سر جای خودشان بودند با تمام مشکلات پر انرژی و بی ادعا بازی کردند.

میمنت درباره کم رنگ بودن بازیگران پیشکسوت در تلویزیون اظهار داشت: بازیگران قدیمی انتظار و خواسته شان پذیرش نقش‌های خوب و قابل قبول است و حاضر نیستند در هر نقشی بازی کنند، آن‌ها نیاز به دیده شدن و مطرح نشدن ندارند بر عکس بازیگرانی که تازه وارد کار هنر شده اند، اما با این وجود بازیگران پیشکسوت خیلی دعوت به کار نمی‌شوند.

میمنت این روزها در فیلم راز بقا به کارگردانی سعید آقا خانی در حال بازی است و معتقد است من فقط کار خوب برایم مهم است و طنز و جدی بودن برایم فرقی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار