بنیادبرکت300میلیاردریال به طرح‌های اشتغال در آذربایجان‌غربی پرداخت کرد


بنیادبرکت300میلیاردریال به طرح‌های اشتغال در آذربایجان‌غربی پرداخت کرد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی گفت: طی سال جاری 300 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان طرح‌های اشتغال در این استان پرداخت شده است.

رضا عزتی روز دوشنبه‌ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای راه اندازی طرح‌های اشتغال زای زود بازده در سطح روستاها اقدام و تاکنون ۷۴۵ طرح از تسهیلات بنیاد برکت بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها در سطح روستاها برای افراد دریافت کننده تسهیلات به صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی گفت: رسالت اصلی بنیاد برکت اعطای تسهیلات کم بهره برای طرح‌های اشتغال‌زاست.

عزتی تاکید کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و کمک دهیاران روستاهای واجد شرایط پرداخت تسهیلات شناسایی و نسبت به پرونده سازی، معرفی طرح و پرداخت تسهیلات با نرخ ۵۰۰ میلیون ریال به بالا اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح ها با هدف محرومیت زدایی، اشتغالزایی جوانان و کمک به معیشت و تولید در روستاهای محروم اجرا می شود.

وی به حمایت بنیاد برکت از کسب و کار و تولید روستایی اشاره کرد و افزود: تقویت روستاها به عنوان مولدان اقتصادی می‌تواند منجر به پویایی اقتصاد کشور، رشد اشتغال و کاهش فقر شود.

به گزارش ایرنا اشتغالزایی پایدار، تولید باکیفیت داخلی، شناسایی بازار مصرف و زمینه‌سازی صادرات از ویژگی‌های اولویت‌دار در اجرای طرح‌های بنیاد برکت به شمار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی