چگونه اقامتی اقتصادی در شیراز داشته باشیم؟


شهر سرسبز و تاریخی شیراز، هتل‌های فراوانی دارد. یکی از مزیت‌های این شهر این است که برای اقشار و سلیقه‌های مختلف در این شهر هتل وجود دارد. شما هم می‌توانید به هتل‌های 4 و 5 ستاره این شهر بروید و از کیفیت خدمات و امکانات تفریحی و رفاهی آنها لذت ببرید، هم می‌توانید در اقامتگاه‌های […]

شهر سرسبز و تاریخی شیراز، هتل‌های فراوانی دارد. یکی از مزیت‌های این شهر این است که برای اقشار و سلیقه‌های مختلف در این شهر هتل وجود دارد. شما هم می‌توانید به هتل‌های ۴ و ۵ ستاره این شهر بروید و از کیفیت خدمات و امکانات تفریحی و رفاهی آنها لذت ببرید، هم می‌توانید در اقامتگاه‌های سنتی این شهر اقامت کنید و از فضای آنها استفاده کنید و هم می‌توانید به سراغ هتل‌های ۲ و ۳ ستاره شیراز بروید و در هزینه‌های سفرتان صرفه جویی کنید. حال ما در این مقاله قصد داریم چند هتل شیراز که می‌توانید با اقامت در آنها، هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید، به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چگونه اقامتی اقتصادی در شیراز داشته باشیم؟

هتل نصیرالملک

یکی از هتل‌های اقتصادی و البته ۲ ستاره این شهر، هتل نصیرالملک شیراز می‌باشد. یکی از نکات مثبت این هتل، فاصله خیلی کم آن تا شاهچراغ شیراز می‌باشد. بنابراین اگر قصد دارید در سفر به شیراز، به این مکان مقدس بروید و زیارتی کنید، اقامت در این هتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هتل نصیرالملک در ۴ طبقه مجموعا ۳۵ اتاق دارد. این هتل جزو هتل‌های قدیمی این شهر نیست و کمتر از ۵ سال از ساخت آن می‌گذرد.

هتل رودکی

یکی دیگر از هتل‌های ۳ ستاره شیراز که اقامت در آن به نسبت هتل‌های دیگر، اقامتی اقتصادی می‌باشد، هتل رودکی شیراز است. این هتل ۵ طبقه در کل ۳۳ اتاق برای پذیرایی از مسافرانش دارد. جالب است بدانید که این هتل جزو قدیمی‌ترین هتل‌های شیراز است و ساخت آن به سال ۱۳۵۸ بازمی‌گردد. البته که این هتل در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفته است تا بتواند خدمات باکیفیت‌تری را به مسافرانش ارائه دهد. هتل رودکی در بلوار کریمخان زند شیراز ساخته شده است.

هتل شیرازیس

یکی دیگر از هتل‌های شیراز که قصد معرفی آن را داریم، هتل شیرازیس شیراز می‌باشد. این هتل ۳ ستاره در مجموع ۶ طبقه، ۵۰ اتاق دارد و نسبتا جزو هتل‌های نوساز این شهر بحساب می‌آید، زیرا در سال ۱۳۹۸ ساخته و افتتاح شده است. یکی از مزایای مهم این هتل که در خیابان رودکی ساخته شده، نزدیکی به بافت تاریخی شیراز می‌باشد.

رزرو هتل در شیراز

برای رزرو هتل‌های اقتصادی شهر زیبا و دوست داشتنی شیراز با مناسب‌ترین قیمت، کافیست سری به سایت اسنپ تریپ بزنید. شما می‌توانید شهر شیراز را در قسمت هتل داخلی سایت جستجو کرده و تاریخ مورد نظرتان برای ورود به هتل و تاریخ خروج از هتل را نیز مشخص کنید. سپس اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های شیراز را برای شما نمایش می‌دهد که می‌توانید آنها را با هم مقایسه کنید و در نهایت هتل مورد نظرتان را رزرو نمایید. برای قطعی شدن رزرو، کافیست اگر کد تخفیفی دارد وارد نموده و در غیر اینصورت، هزینه هتل را بصورت آنلاین پرداخت کنید تا رزروتان قطعی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود