​جلسه پرسش و پاسخ ویژه اساتید بسته اقتضائی مطالعات زنان با حضور خانم علاسوند


​جلسه پرسش و پاسخ ویژه اساتید بسته اقتضائی مطالعات زنان با حضور خانم علاسوند

جلسه پرسش و پاسخ ویژه اساتید بسته اقتضائی مطالعات زنان، با حضور عضو شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران و 223 استاد حوزه، به صورت برخط در سامانه سیما برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلسه پرسش و پاسخ، ویژه اساتید بسته اقتضائی مطالعات زنان، با حضور خانم دکتر فریبا علاسوند عضو شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران و با حضور 223 استاد به صورت برخط در سامانه سیما برگزار شد.

در این جلسه که به همت اداره ارتقاء اساتید معاونت آموزش حوزه‌‎های علمیه خواهران برگزار شد، خانم علاسوند به تبیین اهداف طراحی این بسته و دروس آن پرداخت و اساتید این درس نیز سؤالات و ابهامات خود را مطرح کرده و راهنمایی شدند.

لازم به ذکر است، بسته اقتضایی مطالعات زنان، حاوی مباحث اصلی در عرصه زن و خانواده متناسب با سطح 2 و با رویکرد دینی طراحی شده است.

این بسته به طور مقدماتی بانوان طلبه را برای ورود و تمرکز بیشتر روی موضوعات زن و خانواده با حساسیت های فقهی و حقوقی، گرایش فمنیسم اسلامی و.... آماده کرده و می تواند انگیزه طلاب را برای انتخاب رشته مطالعات اسلامی زنان افزایش دهد.

از جمله اهداف این بسته اقتضایی «آشنایی مقدماتی با مطالعات زنان به عنوان یک رشته علمی»، «آشنایی با مهم ترین مباحث اسلامی مرتبط با این موضوع»، «توانمندی پاسخ به شبهات در حد سطح 2» و «ارتقای دانش اسلامی در رابطه با زن و خانواده به عنوان یک بانوی مسلمان» است.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...