امدادرسانی به 200 خودروی گرفتار در برف در کوهرنگ


امدادرسانی به 200 خودروی گرفتار در برف در کوهرنگ

فرماندار کوهرنگ با اشاره به امداد رسانی به 200 خودروی گرفتار در برف در گردنه‌های چری، شاه‌منصوری، تاراز و سایر محورهای مواصلاتی در شهرستان کوهرنگ، گفت: همچنین امدادرسانی به اهالی دو روستای آسیب‌دیده از بارندگی صورت گرفت.

مرتضی زمانپور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به امداد رسانی به ۲۰۰ خودروی گرفتار در برف در گردنه‌های چری، شاه‌منصوری، تاراز و سایر محورهای مواصلاتی در شهرستان کوهرنگ، اظهار کر د: ۲۹ محور روستایی در این شهرستان بر اثر بارش برف مسدود شد که با تلاش راهداران محور هفت روستا در بخش لبد بازگشایی شد.

فرماندار کوهرنگ افزود: همچنین از منازل آسیب‌دیده از بارندگی در روستاهای تبرک و کچوز توسط امدادگران هلال‌احمر بازدید به‌عمل آمد و امدادرسانی به اهالی انجام شد.

وی با اشاره به تامین ماشن‌آلات برای برف‌روبی در شهرستان کوهرنگ، عنوان کرد: چند دستگاه لودر، بلدوزر و گریدر از بخش خصوصی جهت مدیریت بحران در منطقه به‌کارگیری شد.

زمانپور با بیان اینکه مشکلات بسیاری در سطح شهرستان کوهرنگ برای برف‌روبی محورها وجود دارد، گفت: مقرر شد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اقدامات لازم برای تعمیر خودروهای فرسوده را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس