ضرورت ‌تبیین سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س) در کانون‌های مساجد استان زنجان


ضرورت ‌تبیین سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س) در کانون‌های مساجد استان زنجان

حجت الاسلام یارمحمدی با تشریح برنامه های ایام فاطمیه در کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: این ایا فرصت مناسبی برای تبیین سیره عملی و شخصیت این بانوی بهشتی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: به مناسبت این ایام برنامه های عزاداری و سوگواری در کانون‌های فرهنگی و هنری پیش بینی شده و اجرا می شود.

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با بیان اینکه تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) در این برنامه ها دنبال می شود، گفت: حضرت زهرا (س) دارای ویژگی‌های فراوانی هستند که از ایشان یک بانوی ممتاز ساخته است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از ویژگی‌ها و عظمت شخصیت این بانوی بزرگوار حتی مورد تایید اهل سنت نیز هست که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سیده نساالعالمین بود اشاره کرد، گفت: حضرت زهرا (س) با فضیلت‌تر از همه زنانی است که در قرآن معرفی شده‌اند به طوری که یکی از ویژگی‌های ممتاز و اصلی این بانوی گرانقدر اسلام زن بهشتی بودن است.

این مسئول فنای فی‌الله بودن را از دیگر ویژگی های آن حضرت خواند و گفت: این بانوی بزرگوار اسلام به هیچ‌وجه به مادیات وابسته نبود که وجود چنین خصایص و ویژگی‌هایی برای جامعه امروز یک الگو است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان بر ضرورت الگو قراردادن حضرت فاطمه زهرا(س) برای تمام اقشار جامعه تاکید کرد و گفت: تلاش می شود تا با معرفی سیره عملی آن حضرت بچه های مسجدی را برای الگوگیری از آن حضرت آماده کرد.

وی به برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری، مسابقات کتابخوانی و اجرای سرود با موضوع حضرت فاطمه زهرا(س) در کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام فاطمیه برگزار می شود.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل