شهرهای ربات های شاغل کجاست ؟


سیستم های رباتیک با توجه ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند، در همه کشورها و...

شهرهای ربات های شاغل کجاست ؟

سیستم های رباتیک با توجه ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند، در همه کشورها و شهرها مورد استفاده قرار نگرفته اند و تنها شهرهای هستند که می توان به رونق ربات ها در آنها امیدوار بود.

به گزارش سیناپرس به نقل از thenextweb، با وجود این که شمار ربات ها در دنیا در حال افزایش است، اما هنوز دنیا را در دست نگرفته اند و به مرور می توان ردپای آنها را در زندگی مردم جهان مشاهده کرد. تصور کنید که این ربات ها کف زمین را تمیز می کنند، محصولاتی تولید می کنند که کاربرد روزانه دارد، چمن ها را چیده و حتی به عنوان حیوانات خانگی به بشر خدمت می کنند.
سیستم های رباتیک بخش اعظمی از بسیاری صنایع را به خود اختصاص می دهند که از حوزه مراقبت بهداشتی گرفته تا تولید و لجستیک و ساخت و ساز را شامل می شوند. این صنعت قابلیت تحول مثبت زندگی ها و کارها را داشته، کارآمدی و سطح امنیت را بالا برده و سطوح بالایی از خدمات را در بخش های مختلف ارائه می دهند.
سیستم های رباتیک با توجه به قابلیت هایی که دارند در شهرهای مختلفی کارآیی بالاتری دارند و می توان از رباتیک نهایت استفاده را برد.

توکیو، ژاپن

توکیو به دلیل نیروی کار بسیار ماهر، دانشگاه های زیاد و مشتریان بزرگ، یکی از بهترین مکان ها در دنیا برای ایجاد برنامه های کاربردی رباتیک جدید است. خبرگزاری سینا گزارش می دهد،این کشور از زمان شیوع همه گیری، شاهد افزایش حوزه رباتیک بوده است. به گزارش سیناپرس، براساس برآورد وزارت صنعت، انتظار می رود بازار صنعت رباتیک از حدود 8 میلیون و 800 هزار دلار در سال 2010 به 88 میلیون دلار در سال 2035 برسد.

بریستول، انگلیس

شاید از این موضوع مطلع نباشید که در سراسر منطقه بیستول، مهندسانی مشغول کار روی تولید فناوری های جهانی هستند. این فناوری ها از خودروهای بدون راننده تا هوش مصنوعی را دربرمی گیرد. در این شهر تعداد شرکت های رباتیک محدود است که از جمله می توان به شرکت Reach Robotics اشاره کرد. به گزارش سیناپرس، محققان در این شرکت بیشتر روی ساخت ربات های اورگانیکی کار می کنند که از پسماندها برای تولید انرژی استفاده می کنند و سپس این زواید در زمین تجزیه می شوند.

دیترویت، میشیگان

دیترویت به لطف پیشرو بودن آن در جهان به عنوان مرکز خودروسازی، در صدر فهرست برترین شهرهای رباتیک در آمریکا قرار گرفته است. البته رباتیک بخش عظیمی از ساخت و تولید خودرو را شامل می شود و این پیوند به دیترویت امکان داده تا به مرکز رباتیکی بی رقیب تبدیل شود. این شهر دارای 66 مؤسسه فعال در حوزه رباتیک است که آن را از بسیاری رقبای خود جلو انداخته است.

پاریس، فرانسه

پاریس، شهر ربات هاست و محققان فرانسوی روی استفاده از این فناوری در شهرها مطالعات گسترده ای را انجام داده اند. به گزارش سیناپرس، پایتخت فرانسه در سال 2019 در آتش سوزی نوتردام از ربات آتش نشان برای خاموش کردن حریق آن استفاده کرد. علاوه بر این، در پاریس چند استارتاپ فعال در حوزه رباتیک فعالیت می کنند.

بوستون، ماساچوست

شهر بوستن طی چند دهه اخیر به لطف مجاورت با دانشگاه های فنی از جمله MIT به یکی از مراکز رباتیک تبدیل شده است. موج استارتاپ های رباتیک در این شهر ماحصل سرمایه گذاری در این حوزه است. درواقع، بوستون از نظر سرمایه گذاری خطرپذیر در رتبه سوم جهان قرار دارد.

مترجم:ندااظهری

هرگونه کپی برداری و انتشار مطالب از خبرگزاری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
لینک کوتاه
نظرات شما .socials{ background-size: 20px auto !important; height: 20px !important; width: 20px !important; margin-right: 0px !important; } .a2a_divider { border-left: 1px solid #000; display: inline; height: 16px; line-height: 16px; margin-left: -2px; margin-right: 10px; position: relative; top: -7px; } .social_linkedin{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/linkedin_32.png"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_balatarin{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/balatarin-enlogo.png"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_cloob{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/cloob-logo-share.jpg"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_afsaran{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/ir.afsaran.jpg"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .commentsCont .content ul li, .commentReplyPlaceHolder li { background: -moz-linear-gradient(center top , #f6f6f6, #ffffff) repeat scroll 0 0 transparent; border: 1px solid #cccccc; border-radius: 6px; margin-bottom: 5px; } .commentsCont .content ul li .commentinfo, .commentReplyPlaceHolder li .commentinfo { background-color: #eee; border-bottom: 1px solid #ddd; height: 22px; line-height: 19px; padding: 2px 10px; } .commentsCont .senderName, .commentReplyPlaceHolder .senderName { margin-left: 10px; } .commentsCont .dateTime, .commentReplyPlaceHolder .dateTime { color: #666; margin-left: 4px; float:left; } .commentsCont .content ul li .commentBox, .commentReplyPlaceHolder li .commentBox { padding: 10px; } .commentsCont ul { list-style: outside none none; margin: 0; padding: 0; }

نظرات شما

متن *

نام *

ایمیل *

کد امنیتی* شهرهای ربات های شاغل کجاست ؟[کد امنیتی جدید]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا