لزوم آماده سازی محتوای مناسب از طریق نگارش داستان های قرآنی برای استفاده وعاظ و خطباء


 لزوم آماده سازی محتوای مناسب از طریق نگارش داستان های قرآنی برای استفاده وعاظ و خطباء

منیری گفت: لازم است محتوای مناسب از طریق نگارش داستان های قرآنی برای استفاده وعاظ و خطباء در 4 گروه مخاطب محور با محوریت پیشگیری از اعتیاد و بر مبنای آموزه ها و مهارتهای زندگی ، بهره گیری از آیات قصص قرآنی و روایات فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه هماهنگی بسته محتوایی ویژه مبلغان قرآن وعترت (ع) با رویکرد پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

دکتر «منیری» ضمن برشمردن اهداف این طرح مقدماتی گفت: در این جلسه که با هدف بیان آسیب های اجتماعی از دیدگاه آیات و روایات برگزار شد، بر لزوم آماده سازی محتوایی مناسب از طریق نگارش داستانی های قرآنی برای استفاده وعاظ و خطباء در ۴ گروه مخاطب محور با محوریت پیشگیری از اعتیاد و بر مبنای آموزه ها و مهارتهای زندگی ، بهره گیری از آیات قصص قرآنی و روایات تاکید شد.

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآن وعترت(ع) افزود: این طرح با حمایت و همکاری اداره کل پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری و معاونت قرآن و عترت (ع) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال بررسی مقدماتی است که ان شاءالله پس از تدوین و تصویب نهایی، خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی، جامعه هدف این طرح را چهارگروه سنی، کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برشمرد و گفت: از جمله اهداف این طرح حمایت از اقدامات پیشگیرانه اعتیاد به صورت غیر مستقیم و با استفاده از ظرفیت های جامعه وعاظ و خطباء خواهد بود که امیدواریم با همکاری و استقبال مبلغان دینی گامی موثر در راستای مبارزه با مواد مخدر با تکیه بر آموزه های قرآنی برداریم.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!