منابع طبیعی آذربایجان‌غربی در چرخه سرمایه‌گذاری بیشتر نقش‌آفرینی کند


منابع طبیعی آذربایجان‌غربی در چرخه سرمایه‌گذاری بیشتر نقش‌آفرینی کند

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این استان، ثروت های طبیعی بسیاری دارد، گفت: منابع طبیعی در چرخه سرمایه گذاری استان نقش آفرینی بیشتری داشته باشد.

محمدصادق معتمدیان روز دوشنبه در دیدار با معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری آذربایجان غربی افزود: باید تصرفات غیرقانونی از این منابع شناسایی و ضمن خلع ید از متصرفان از ادامه این تصرفات جلوگیری شود.

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع طبیعی استان اضافه کرد: فلسفه حفاظت از منابع طبیعی نگهداری، استفاده بهینه و اصولی مردم از این منابع خدادادی است.

استاندار آذربایجان غربی، ثروت های الهی و طبیعی استان را کم نظیر برشمرد و بیان کرد: باید از این ظرفیت ها به نحو شایسته بهره برداری صورت گیرد و منابع معدنی طبیعی استان را به چرخه اقتصادی وارد و سرمایه گذار ان را در این مسیر دعوت کرد.

معتمدیان با تاکید بر لزوم حمایت از روند سرمایه گذاری در استان گفت: چرخه های اقتصادی استان فعال و اداره کل منابع طبیعی در بستر قانون و مقررات روند واگذاری زمین برای سرمایه گذاری را تسهیل کند.

علیرضا بازدار، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، جذب درآمدها را شاخص‌ترین برنامه این سازمان برای سال ۱۴۰۱ برشمرد و افزود: مهمترین سیاست سازمان برای سال پیش رو این است که درآمدهایی که در حساب خزانه منابع طبیعی و آبخیزداری استان وارد می‌شود در همان مناطق هزینه شود زیرا تاکنون این درآمدها به طور کامل به خزانه ملی واریز می‌شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس