اجرای طرح مدرسه خوانا در مدارس ابتدایی کرمانشاه آغاز شد


اجرای طرح  مدرسه خوانا  در مدارس ابتدایی کرمانشاه آغاز شد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز اجرای طرح مدرسه خوانا در 15 درصد مدارس ابتدایی استان خبر داد.

ناهید فضلی امروز(29 آذر) در مراسم آغاز اجرای این طرح در دبستان مهدخت شهر کرمانشاه، اظهار کرد: طرح ملی مدرسه خوانا با هدف ارتقای مهارت‌های خواندن، نوشتن و مهارت های زندگی در سطح 15 درصد مدارس ابتدایی استان اجرا خواهد شد.

فضلی با بیان اینکه امسال دومین سالی است که طرح خوانا در مدارس دوره ابتدایی اجرایی می شود، گفت: سال گذشته شاهد اجرای این طرح در پنج درصد مدارس استان بودیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه زمان اجرای عملی طرح مدرسه خوانا در مدارس منتخب را از هم اکنون تا اردیبهشت سال آینده اعلام کرد و گفت: نحوه اجرای طرح براساس وضعیت تشکیل کلاس های آموزشی مدارس مجری طرح به صورت حضوری یا غیرحضوری از طریق شبکه شاد صورت می گیرد.

فضلی در ادامه از دوره ابتدایی به عنوان دوره طلایی برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان یاد کرد و افزود: آموزش مهارت های چهارگانه زبانی شامل خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن از اهداف اصلی آموزش در دوره ابتدایی است، لذا به منظور بهبود و ارتقای این مهارت ها و در راستای کیفیت بخشی به آموزش و پرورش در دوره ابتدایی، طرح مدرسه خوانا در مدارس ابتدایی اجرا خواهد شد.

فضلی ابراز امیدواری کرد: نتایج اجرای این طرح زمینه ساز بهبود و ارتقای آداب و مهارت های زندگی و مهارت های زبانی که ابزار کلیدی برقراری ارتباط و زیربنای یادگیری دانش آموزان است، شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا