دومین مسابقه از سلسله مسابقات صهبای کوثر برگزار می‌شود


دومین مسابقه از سلسله مسابقات صهبای کوثر برگزار می‌شود

معاونت فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران دومین مسابقه از سلسله مسابقات صهبای کوثر را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام «سید محمود صانعی» در گفت و گویی اظهار داشت: آشنایی با شخصیت و معارف نورانی حضرت فاطمه زهرا(س)، آن عنصر برجسته و ممتاز آفرینش، زمینه ارتباط و تأسی به آن بزرگوار را فراهم می‌کند، گوهر درخشانی که در سنین کم و عمر کوتاه خود به مقامات و کمالاتی رسید که به عنوان الگو و سرور همه زنان عالم معرفی شد.

وی افزود: معاونت فرهنگی تربیتی مرکز آموزش های غیرحضوری حوزه های علمیه خواهران در نظر دارد در راستای گسترش و احیای بیشتر معارف فاطمی در حوزه های علمیه خواهران، سلسله مسابقات «صهبای کوثر» را با محوریت کتاب «جامی از زلال کوثر» تألیف آیت الله مصباح یزدی(ره) برگزار کند.

معاون فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران، «ارتقاء سطح آشنایی با فضایل و معارف حضرت زهرا(س)»، «ارتقاء سطح شناخت نسبت به جایگاه وحیانی و علمی حضرت زهرا(س)» و «ایجاد زمینه جهت گسترش و الگوسازی سیره حضرت زهرا(س)» را از اهداف این مسابقه عنوان کرد.

وی، مخاطبین این مسابقه را طلاب حوزه‌های علمیه خواهران دارای کد تحصیلی و تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و همکاران ستاد، مدیریت های استانی و مدارس علمیه خواهران سراسر کشور دانست و ادامه داد: مهلت ثبت نام در این مسابقه تا پنج شنبه 30 دی ماه 1400 و از طریق لینک http://poll.whc.ir/927854 و یا ارسال کلمه احسنت ذیل اطلاعیه مسابقه در شبکه کوثرنت است.

حجت الاسلام صانعی با بیان این که آزمون مسابقه صهبای کوثر روز جمعه 1 بهمن 1400 به صورت برخط و در یک مرحله برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: اسامی برگزیدگان مسابقه نیز یکشنبه 3 بهمن 1400 همزمان با خجسته زادروز با سعادت حضرت زهرا(س) اعلام خواهد شد.

وی گفت: به 14 نفر از کسانی که بالاترین امتیاز را کسب کنند هدایای نقدی تعلق خواهد گرفت و جوایز صرفا به بالاترین امتیاز تعلق می گیرد.

کتاب جامی از زلال کوثر-منبع مسابقه.pdf

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس