چاپ کارت ویزیت و تراکت در صدر پرفروش‌ترین محصولات چاپی در سال 1400


چاپ کارت ویزیت و تراکت در صدر پرفروش‌ترین محصولات چاپی در سال 1400

کار تبلیغات از زمان‌های بسیار دور به شکل‌های بسیار ساده انجام می‌شد تا به امروز که روش‌های انجام آن بسیار گسترده‌تر و متنوع‌تر شده است. در صورتی که شما تمایل دارید تا کالای خاص و یا کسب و کاری را به سایر افراد بشناسانید و آن را معرفی کنید، بهترین راه برای شما انجام تبلیغات خواهد بود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ایران کهن، از تبلیغات چاپی مانند تراکت، کارت ویزیت، بنر، تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر تا دادن هدایای تبلیغاتی خاص و یا تبلیغات دیجیتالی. بازده تبلیغات در کار شما در ارتباط مستقیم با روش انتخابی شما برای تبلیغات خواهد بود.

کارت ویزیت، روشی برای انجام تبلیغات

یکی از روش‌های رایج و فوق‌العاده برای آن که مشتری یا مخاطب شما بتواند با شما در ارتباط باشد، استفاده از کارت ویزیت می باشد. این روش سال ها است که مورد استفاده قرار می گیرد اما امروزه با تنوع محصولات، خدمات و مشاغل، چگونه می توان از روش چاپ کارت ویزیت به منظور تبلیغات استفاده کرد که نهایت موفقیت را به همراه داشته باشد و بتوان به بازده تبلیغات خوبی از طریق این روش، دست یافت.

کارت ویزیت‌ها می‌توانند بنا به موقعیت کسب و کار، دارای چاپ‌های و قیمت‌های متفاوتی از قبیل انواع کارت ویزیت فانتزی، چاپ کارت ویزیت مربعی، چاپ کارت ویزیت شیشه‌ای، چاپ کارت ویزیت pvc، چاپ کارت ویزیت فوری، چاپ کارت ویزیت ارزان، جنس کارت ویزیت، کارت ویزیت خاص، کارت ویزیت خلاقانه، کارت ویزیت لاکچری، چاپ کارت ویزیت سه بعدی باشند.

چاپ کارت ویزیت و تراکت در صدر پرفروش‌ترین محصولات چاپی در سال 1400

سفارش انواع کارت ویزیت با اشکال مختلف

با دقت در نوع کارت، طراحی و رنگ‌بندی و بالابردن جذابیت آن، می‌توانید در استفاده از این روش تبلیغاتی موفق باشید و بازده تبلیغات خود با استفاده از کارت ویزیت را بالاتر ببرید. هر چند که ممکن است این کار هزینه زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. زیرا استفاده از رنگ‌ها و کاغذهای خاص بدین منظور و کمک گرفتن از طراحان خبره در این حوزه، می‌تواند کمی هزینه‌بر باشد اما قطعا نتیجه بخش خواهد بود.

چاپ تراکت یکی از راه‌های ساده برای تبلیغات

چاپ تراکت یکی از روش‌های دیرینه به منظور انجام تبلیغات بوده است. این روش بسیار موثر و البته به نسبت سایر روش‌ها بسیار ارزان‌تر خواهد بود. از این روش تبلیغات به منظور نشان دادن محصول، معرفی کسب و کار، نشان دادن یک رویداد و بسیاری موارد دیگر، می‌توان استفاده کرد. تراکت‌ها معمولا عمر کوتاهی دارند و از این رو فرصت کمی را در اختیار دارند که مخاطب را تحت تاثیر قرار دهند و به همین خاطر، جهت طراحی و چاپ تراکت فوری توصیه می‌گردد با متخصصین این امر در مجتمع چاپ ایران کهن مشورت نمایید و سپس از طریق سامانه ثبت سفارش آنلاین اقدام به چاپ تراکت نمایید.

چاپ کارت ویزیت و تراکت در صدر پرفروش‌ترین محصولات چاپی در سال 1400

چاپ تراکت یکی از راه های ساده برای تبلیغات

فکری که پشت سر این نوع از تبلیغ قرار دارد بر این نظر می باشد که این نوع از تبلیغ حتما دیده می شود و سادگی این نوع تبلیغ به منظور موفقیت در مشاغل و کارهایی که به صورت محلی انجام می گیرد، می تواند بسیار موثر و کارآمد باشد. در صورتی که محصولی را از این طریق ارائه می کنید، بازده تبلیغات به روش تراکت را می توان در بالا رفتن فروش خود ببینید.

شاید به جرات بتوان گفت که تبلیغات از طریق تراکت یکی از بهترین، موثرترین، ساده ترین و کم هزینه ترین نوع تبلیغات است که هنوز که هنوزه بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند و همین روش ساده تبلیغات باعث پیشی گرفتن آنها از رقبا و در نتیجه بازده تبلیغات فوق العاده خواهد شد.

کارت ویزیت یا تراکت، کدام را انتخاب کنم؟

در صورتی که می‌خواهید از این دو نوع تبلیغات چاپی استفاده نمایید، باید به این موارد توجه داشته باشید:

زمینه فعالیت شما مخاطبان شما و گستره آنها

در صورتی که شما نقش مدیریتی دارید، قطعا باید از کارت ویزیت استفاده نمایید اما در صورتی که می‌خواهید کار، خدمات و یا محصول خود را در زمینه بسیار گسترده‌ای به نمایش بگذارید، قطعا استفاده از تراکت می‌تواند بهترین و مقرون به صرفه‌ترین راهکار باشد و یا اگر قصد شرکت در نمایشگاهی را داشته باشید، می توانید از هر دو مورد استفاده نمایید.

در صورتی که محدودیت مالی ندارید و هدف از تبلیغ تنها نشان دادن کار و یا خدمات نمی باشد و اهداف بزرگتر و پیشرفته‌تری را دنبال می‌کنید، بهترین راه استفاده از هر دو نوع تبلیغات است.

برای طراحی و سفارش محصولات چاپی از قبیل کارت ویزیت و تراکت می‌توانید با آدرس‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس وبسایت : چاپ دیجیتال کهن https://irankohan.ir

آدرس : تهران خیابان مطهری، نرسیده به چهار راه سهروردی کوچه سنندج، پلاک ۶، مجتمع چاپ کهن

تلفن ارتباط با مشتریان:

۵۴۸۸۹۰۰۰-۰۲۱

۸۸۳۴۴۳۸۷-۰۲۱

ایمیل: support@irankohan.ir

پاسخگویی تلفنی از ساعت ۸:۴۰ الی ۲۱:۳۰ می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند