ورزشکار استان فارس مدال برنز کاراته بانوان آسیا را کسب کرد


ورزشکار استان فارس مدال برنز کاراته بانوان آسیا را کسب کرد

شیراز-ایرنا- زهرا بنیانی ورزشکار شیرازی شرکت کننده از استان فارس در رقابت های کاراته بانوان رده سنی امید های آسیا که در قزاقستان درحال برگزاری است، مدال برنز گرفت.

به گزارش ایرنا بنیانی که روز دوشنبه در وزن منهای ۵۵ کیلو گرم به روی تاتامی این پیکارها رفته بود در دور اول امان گل دوسنبای از قزاقستان را با نتیجه هفت بر ۲ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

این ورزشکار شیرازی در نیمه نهایی به مصاف تای هوانگ از هنگ کنگ رفت و با نتیجه هشت بر صفر مغلوب شد و از رسیدن به فینال بازماند و به دیدار رده بندی بسنده کرد.

بنیانی در دیدار رده بندی برابر الیازیا اسماعیل از امارات قرار گرفت و با نتیجه ۱۰ برپنج به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

پیش از این نیز محمد حسین شیرصفت در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم جوانان و علی حاجی زاده در کاتای نوجوانان از استان فارس موفق به دریافت مدال برنز شده بودند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در ۲ بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر لغایت اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

محمد حسین شیرصفت در وزن منهای ۵۵ کیلو در رده جوانان، زهرا بنیانی در وزن منهای ۵۵کیلو رده سنی امید و علی حاجی زاده در کاتای نوجوانان ورزشکاران شرکت کننده از فارس در مسابقات آسیایی قزاقستان هستند و محمد هادی محمدی هم از این استان مربی تیم ملی نوجوانان است.

کاروان تیم‌های ملی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ قزاقستان با عنوان عزم و ایمان و با ۶۳ ورزشکار شرکت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته