افزایش 190 هزار پمپ الکتریکی در انگلیس تا سال 2030


افزایش 190 هزار پمپ الکتریکی در انگلیس تا سال 2030

شرکت انگلیسی Connected Curb، قرار است 190 هزار شارژر برای خودرو‌های الکتریکی تا سال 2030 در خیابان‌ها اضافه کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Connected Curb قرار است سال آینده شارژر عمومی را در سراسر خیابان‌های غرب ساسکس نصب کند. براساس گزارش‌ها، قرار است دولت انگلیس، برای وسایل نقلیه برقی (OZEV) ۷۵ درصد هزینه نصب شارژر را از طریق طرح شارژ مسکونی تامین کرده و ۲۵ درصد باقیمانده را Connected تامین کند.

کریس پتمن-جونز، مدیرعامل Connected Curb گفت: "دانستن اینکه می‌توانید تقریباً در هر مکان و زمان به‌طور ارزان و بدون دردسر وسیله نقلیه الکتریکی خود را بی‌خطر شارژ کنید، واقعیتی است که ما باید ارائه دهیم تا یک جامعه با خودرو‌های الکتریکی ایجاد کنیم". او همچنین اظهار کرد: "راه اندازی شارژر‌های عمومی ما یکی از جاه طلبانه‌ترین ایده‌هایی است که مردم انگلیس مشاهده می‌کنند. این پروژه به افراد و کسب و کار‌ها کمک می‌کند تا کربن و آلودگی هوا را کاهش دهند."

تا سا ل2023 حداقل 600 پمپ الکتریکی راه اندازی می‌شود

شورای شهرستان کنت اعلام کرده که Connected Curb نیز تصمیم گرفته تا حداقل ۶۰۰ شارژر را تا سال ۲۰۲۳ در خیابان‌ها مستقر کند. نصب و راه اندازی این شارژر در سال جاری آغاز خواهد شد و بسیاری از آن‌ها در شهر‌های محلی و مناطق روستایی نصب خواهند شد.

افزایش 190 هزار پمپ الکتریکی در انگلیس تا سال 2030

ترودی هریسون، وزیر حمل و نقل انگلیس گفت: "ارائه شارژ قابل اعتماد و مقرون به صرفه در خیابان حیاتی است، زیرا ما برای کربن زدایی در سراسر کشور تلاش می‌کنیم. ما شاهد همکاری مقامات Connected Curb و مقامات محلی هستیم. دولت تاکنون ۲.۵ میلیارد پوند برای کمک هزینه خودرو‌های الکتریکی و توسعه زیرساخت‌های خودرو‌های برقی در شهر‌ها سرمایه گذاری کرده است."

بیشتر بخوانید

رونمایی از شارژر‌های قابل حمل برای خودرو‌های الکتریکی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور