تیم مذاکره کننده هسته ای با تمام قدرت ایستادگی کنند


تیم مذاکره کننده هسته ای با تمام قدرت ایستادگی کنند

امام جمعه گچساران گفت: از تیم مذاکره کننده در وین انتظار داریم که با تمام قدرت بایستند، چرا که رهبری بارها فرمودند « بحث دشمن، هسته ای نیست و ما به دنبال سلاح هسته ای نیستیم» اما بحث آنها این است که ایران و ایرانی باید برده باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید امین الله حجازی» ظهر امروز (۲۶ آذر ماه) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته، گفت: سیزدهم جمادی الاول مصادف با شهادت مظلومانه فاطمه زهراسلام الله علیها است که به همه نمازگزاران نیز تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

امام جمعه گچساران ۲۷ آذر ماه، شهادت آیت الله دکتر مفتح در سال ۱۳۵۸ توسط گروه منافق «فرقان» و روز وحدت حوزه و دانشگاه را یادآور شد و اظهار کرد: در حقیقت دانشگاه و حوزه دو قطب بسیار مهمی هستند که دشمن در دروان ستم شاهی تلاش می کرد که دانشگاه و حوزه را مقابل هم قرار دهد.

حجت الاسلام حجازی با بیان اینکه دانشگاهیان و حوزویان اهل اطاعت از قرآن و عترت بودند و این فتنه دشمن را نیز نقش برآب کردند، افزود: امروز نیز در جهان هیچ جایی را پیدا نخواهید کرد که حوزه و دانشگاهش این چنین با هم متحد باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش کرده و می کند که با ترفندها و فتنه ها نیز روایت های مختلفی از کشورمان ارائه دهد که ایران کشوری ضعیف و ناتوان است، افزود: در سوی دیگر نیز بیان می کند که مردم دنیا بدانید که ایران تمام عالم را در برگرفته که به چنین روایتی هایی «متضاد» می گویند.

خطیب جمعه گچساران گفت: انتظاری که از تیم مذاکره کننده در وین داریم این است که با تمام قدرت بایستند، چرا که رهبری بارها فرمودند « بحث دشمن، هسته ای نیست و ما به دنبال سلاح هسته ای نیستیم، اما بحث آنها این است که ایران و ایرانی باید برده باشند و حق حریت، آزادی و استقلال نداشته باشند».

حجت الاسلام حجازی ضمن تاکید بر اینکه از رئیس جمهور انتظار داریم دورن کشور نیز اصلاح شود، تصریح کرد: لازم است که مسئول درون کشور خداترس منصوب شود، کاربلد و عادل باشد، چرا که اگر چنین مسئولی درون کشور منصوب شود دزدی ها، اختلاس ها و فسادها نیز کمتر خواهد شد و به تبع مشکلات نیز مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات برخی ها تلاش می کنند فتنه و تفرقه ایجاد کنند، از جمله بین شیعه و سنی و تلاش می کنند که فتنه ایجاد کنند و آب به آسیاب دشمن بریزند، گفت: گاهی نادانان حرف های نامناسبی می زنند که چند جمله از علمای اهل سنت عرض می کنم تا معلوم شود شیعیان و برادران اهل سنت پیرو پیامبر اکرم (ص) و محب اهل بیت علیهم السلام هستند و کسانی که فتنه می کنند یا تفکر صهیونیستی دارند و یا جیره خوار صهیونیسم هستند.

خطیب جمعه گچساران اظهار کرد: به عنوان مثال «مالک بن انس» رئیس مذهب مالکی اهل سنت است که می گوید «هیچ چشمی ندید و هیچ گوشی نشنید و بر قلب کسی خطور نکرد که برتر از امام جعفر صادق علیه السلام باشد یعنی عالم تر، با تقوا تر و با ایمان تر از او نیست»، جهت اطلاع برخی نادانان که مرض دارند و توهین به قرآن و ائمه اطهار (ع)می کنند، بنابراین گرگیج ها بروند آدم بشوند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط