چگونه با گلسر و کلاه‌ لبه‌دار تحریک می‌شوید؟


مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: ابتدا این خبر را بخوانید؛ «گروهی از طلاب قم از ۱۵ نفر از بازیگران زن سینمای ایران بدلیل بدحجابی منجر به تحریک آنان به دادسرای قم شکایت کرده و ضمن مطرح کردن اتهاماتی مانند محروم شدن از لذت انس با خدا...

مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: ابتدا این خبر را بخوانید؛ «گروهی از طلاب قم از ۱۵ نفر از بازیگران زن سینمای ایران بدلیل بدحجابی منجر به تحریک آنان به دادسرای قم شکایت کرده و ضمن مطرح کردن اتهاماتی مانند محروم شدن از لذت انس با خدا درخواست جبران ضررهای وارده بخود را نموده اند. معلوم بودن قسمتی از سر، سینه و گوش، استفاده از ‎گلسر و کلاه لبه دار از جمله مصادیق بدحجابی ذکر شده است.»


حالا به این خاطره از دکتر صادق طباطبائی از نزدیکان امام خمینی (برادر زن حاج احمد خمینی) در مورد یک سریال توجه کنید:« مرجعی گفته بود؛ فیلمی که از تلویزیون پخش می‌شود؛ من پیر مرد را تحریک می کند؛ چه رسد به جوانان را. امام در پاسخ پیام چنین گفتند: شما باید در تقویت نفس خود بکوشید تا به این آسانی تحریک نشوید.»


اول به تفاوت نگاه رهبر یک جامعه با برخی از روحانیون توجه کنید. با توجه به نصیحت امام باید به این طلاب گفت که به جای شکایت کردن بهتر است شما در تقویت نفس خود بکوشید و جامعه را وارد حاشیه‌های کاذب نکنید.


دوم اینکه شما چرا این تصاویر را می‌بیند؟ اگر فکر می‌کنید با دیدن این تصاویر به گناه می‌افتید، بهتر است از این شبکه‌های اجتماعی خارج شوید و کار دیگری انجام دهید. به ما توصیه شده است که برای دوری از گناه، از مکانی که ممکن است در آن گناه اتفاق بیفتد دوری کنیم. بهتر بود شما بعد از دیدن آن صحنه‌ها و محروم شدن از لذت انس با خدا، به سرعت ترک گناه و درگاه باری تعالی استغفار می‌طلبیدید نه اینکه اصرار به انجام گناه می‌کردید. البته گناه به زعم شما نه مردم.


سومین نکته اینکه این فیلم‌هایی که تصاویرشان را بازیگران در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارند بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ساخته شده است. یا صداوسیما و ساترا به آنها مجوز داده است یا توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تایید شده‌اند. یعنی نه سازندگان و نه بازیگران کاری خلاف قانون و شرع انجام نداده‌اند. اگر شما فکر می‌کنید در این میان اتفاقی افتاده است، بهتر است یقیه صداوسیما و ارشاد را بگیرید نه بازیگران را!


نمی‌شود که شما حکومت اسلامی را قبول داشته باشید اما در امور فرهنگی ساز خود را بزنید و هرچه دل‌تان می‌خواهد بکنید. تا وقتی فیلمی مجوزی از یک نهاد رسمی دارد، یعنی کارش را طبق قانون و شرع کشور انجام داده است و لاغیر.


چهارم اما سوالی ذهن اینجانب و فکر می‌کنم بسیاری از مردم را به خود درگیر کرده است که شما چگونه با گلسر و کلاه‌ لبه‌دار تحریک می‌شوید؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا