بسیج ورزشکاران فارس: اقدام سرمربی تیم امید فوتبال، محکوم است


بسیج ورزشکاران فارس: اقدام سرمربی تیم امید فوتبال، محکوم است

شیراز-ایرنا-  سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر  استان فارس ، با صدور بیانیه ای اقدام مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در زمینه شرکت در یک مسابقه با عنوان عرب کاپ را محکوم کرد.

در این بیانیه که شامگاه دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت ، آمده است: متاسفانه امروز خبری در رسانه‌های کشورمنتشر شد که مهدی مهدوی کیا در مسابقه ای حضور پیدا کرد که سرمربی آن یک صهیونیست بوده و لباسی که مهدوی کیا برتن کرده پرچم رژیم اشغالگر قدس روی آن نقش بسته بود که قلب تمام آزادگان جهان از جمله ملت غیور و شریف ایران و جامعه ورزش کشور را جریحه‌دار کرد.

این بیانیه افزودده است: حضور یکی از فوتبالیست‌های سابق کشورمان که حالا عنوان حقوقی سرمربی تیم ملی امید را نیز یدک می‌کشد، در مسابقه‌ای که برای به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی توسط برخی کشورهای عربی صورت گرفته بود، اقدامی است که نمی‌توان و نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

در ادامه آمده است: پوشیدن لباسی که پرچم منحوس رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بر روی آن نقش بسته بود و حضور در تیمی که مربیگری آن را یک صهیونیست برعهده داشت، سرمربی تیم ملی امید و مسئولان فدراسیون فوتبال را نزد مردم شهید پرور ایران که برای حفظ ارزش‌های اسلامی و مبارزه با ظلم و جنایات این رژیم غاصب، خون جوانان خود را اهدا کرده‌اند، بی‌اعتبار کرد.

بسیج ورزشکاران فارس نوشت: همچنین این فوتبالیست سابق کشورمان چندی پیش نیز عنوان کرده بود نباید به مردم مظلوم غزه و لبنان و سوریه کمک کرد که همان زمان نیز مورد اعتراض ملت شریف ایران قرار گرفت ولی گویا ایشان راه خود را از مردم آزادی‌خواه ایران اسلامی جدا کرده است.در کمال تعجب مسئولان فدراسیون فوتبال بدون توجه به اتفاقی که چندی پیش افتاده بود، سرمربی تیم ملی امید را انتخاب کردند و حالا نیز باید پاسخگوی این اقدام شرم‌آور باشند چراکه با آگاهی قبلی از چنین تفکری، انتخاب خود را صورت داده بودند.

این سازمان اعلام کرد: این فوتبالیست سابق و مسئولان فدراسیون فوتبال سری به صفحات مجازی مردم عرب زبان بزنند و ببینند این اقدام شرم‌آورمورد چه اعتراض شدیدی از سوی آنان قرار گرفته است و این درحالیست که سرمربی تیم ملی الجزایر قهرمانی خود در جام عرب را به مردم مظلوم غزه اهدا کرد و همچنین تعدادی از ملی‌پوشان آنان در این مسابقه ننگین شرکت نکرده بودند.

در این بیانیه آمده است: ضمن محکومیت این اقدام ننگین خواستار برخورد جدی با خاطیان هستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد نقشه دشمنان ایران اسلامی به بار بنشیند و مردم ما تا ابد رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند و تا پای جان برای حفظ ارزش‌های اسلامی و ایرانی خواهند ایستاد.

به گزارش ایرنا دیدار نمادین هفته اخیر در کشور قطر به مناسبت به رسمیت شناخته شدن جام کشورهای عربی بعد از ۶۰ سال از سوی فیفا جنجال آفرین شد.

این بازی نمادین میان منتخب جهان با ستارگان اعراب برگزار شد. مهدی مهدوی کیا سرمربی امیدهای ایران هم در این دیدار به عنوان میهمان افتخاری در ترکیب تیم اعراب حضور داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟