چراغ سبز گابریل کالدرون برای بازگشت به پرسپولیس + سند


چراغ سبز گابریل کالدرون برای بازگشت به پرسپولیس + سند

گابریل کالدرون ، سرمربی پیشین پرسپولیس در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر دوشنبه 29 آذر 1400 شبکه سه سیما گفت : با وجود همه مسائل و ناراحتی ها ، اگر پرسپولیس باز هم پیشنهاد بدهد من باز هم با کمال میل آن را قبول می کنم. مهمان نوازی مردم ایران فوق العاده است. پیراهن پرسپولیس را در کلکسیون لباس های فوتبالی خودم دارم. نوشته چراغ سبز گابریل کالدرون برای...

چراغ سبز گابریل کالدرون برای بازگشت به پرسپولیس + سند

گابریل کالدرون در مصاحبه با فوتبال برتر دوشنبه 29 آذر 1400 شبکه سه سیما : با وجود همه مسائل و ناراحتی ها ، اگر پرسپولیس باز هم پیشنهاد بدهد من باز هم با کمال میل آن را قبول می کنم ؛ پیراهن پرسپولیس را در کلکسیون لباس های فوتبالی خودم دارم
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | 8:30

چراغ سبز گابریل کالدرون برای بازگشت به پرسپولیس + سند

گابریل کالدرون ، سرمربی پیشین پرسپولیس در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ شبکه سه سیما گفت : با وجود همه مسائل و ناراحتی ها ، اگر پرسپولیس باز هم پیشنهاد بدهد من باز هم با کمال میل آن را قبول می کنم. مهمان نوازی مردم ایران فوق العاده است. پیراهن پرسپولیس را در کلکسیون لباس های فوتبالی خودم دارم.

چراغ سبز گابریل کالدرون برای بازگشت به پرسپولیس + سند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گابریل کالدرون ، سرمربی پیشین پرسپولیس در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ شبکه سه سیما گفت :

پیراهن پرسپولیس را در کلکسیون لباس های فوتبالی خودم دارم. من کاملا پیگیر اخبار فوتبال ایران هستم. با هواداران پرسپولیس در تماس هستم. با روزنامه نگاران در تماس هستم.

او افزود:

با وجود همه مسائل و ناراحتی ها ، اگر پرسپولیس باز هم پیشنهاد بدهد من باز هم با کمال میل آن را قبول می کنم. مهمان نوازی مردم ایران فوق العاده است. سطح فنی و هوش بازیکنان ایرانی عالی است. شور و هیجان هواداران ایرانی مثل آرژانتینی‌ هاست. با کریم باقری در تماس هستم.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»