بارندگی سوانح درون شهری همدان را 2 برابر افزایش داد


بارندگی سوانح درون شهری همدان را 2 برابر افزایش داد

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: بارندگی و لغزنده شدن سطح جاده میزان سوانح درون شهری را طی 24 ساعت گذشته 2 برابر افزایش داد.

سرهنگ «فرخ جمالی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته بارش باران تمامی معابر درون شهری شهرستان همدان را خیس و لغزنده کرده بود که این وضعیت به همراه بی توجهی رانندگان به جلو سبب افزایش شمار سوانح خسارتی شد.

وی اضافه کرد: ۱۳۷ سانحه خسارتی و سه سانحه منجر به جرح عابران در معابر درون شهری این استان روز گذشته رخ داد که سه عابر مجروح به مرکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: آمار سوانح رانندگی با نزدیک شدن به غروب آفتاب به علت محدودیت دید ناشی از تاریکی هوا و بارندگی، افزایش یافت به گونه ای که درصد بالایی از سوانح از ساعت ۱۷ به بعد رخ داد.

سرهنگ جمالی خاطرنشان کرد: بخشی از سوانح به علت خرابی آسفالت معابر درون شهری و تغییر ناگهانی مسیر خودرو برای نیفتادن داخل چاله رخ داده که امید می رود شهرداری نسبت به ترمیم آسفالت اقدام جدی انجام دهد.

وی گفت: در روزهای منتهی به شب یلدا آمار تردد وسایل نقلیه افزایش یافته است که عصر روز گذشته به دنبال قطع شدن چراغ راهنمایی و رانندگی، ترافیک در مسیر میدان پیشاهنگی شهر همدان تشدید شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟