چگونه با فتوشاپ به دلار کسب درآمد کنیم؟


چگونه با فتوشاپ به دلار کسب درآمد کنیم؟

کسب درآمد دلاری با فتوشاپ یکی از کارهایی است که بسیاری از گرافیست ها به دنبال آن هستند. روش های مختلفی برای کسب درآمد گرافیست ها وجود دارد اما آشنایی با روش هایی که بتواند درآمد شما را با دلار محاسبه کند پیشرفت بسزایی را در کسب و کارتان باعث خواهد شد. بی شک درآمد پایین، ذوق فرد را برای انجام فعالیت های هنری نظیر طراحی لوگو با فتوشاپ خفه خواهد کرد اما درآمد دلاری فتوشاپ ذوق و انگیزه بیشتری برای فرد به ارمغان خواهد آورد. در این مطلب سعی داریم شما را با روش کسب درآمد دلاری با فتوشاپ آشنا کنیم:

چگونه با فتوشاپ به دلار کسب درآمد کنیم؟

گرافیست کارها حتما باید تجربه و انگیزه کاری قوی برای انجام کارهای گرافیکی داشته باشند تا به کسب درآمد دلاری با فتوشاپ دست پیدا کنند چرا که کیفیت فتوشاپ اصلی ترین مولفه ای است که توسط مشتریان مورد بررسی قرار می گیرد. سایت های فریلنسری متعددی در سطح کشور فعالیت می کنند که گرافیست ها با ثبت نام در آنها می توانند کسب درآمد دلاری با فتوشاپ داشته باشند. به مانند سایت های فریلنسری گرافیک ایران، در سایر کشورها نیز شاهد وجود چنین سایت هایی هستیم که گرافیک کارهای عزیز کشورمان با ثبت نام در این شرکت ها می توانند به کسب درآمد بپردازند. در این صورت درآمد شما بر حسب دلار محاسبه شده و پس از اتمام هر پروژه به حساب کاربریتان اضافه شده و کسب درآمد دلاری با فتوشاپ خواهید داشت. سپس می توانید درخواست برداشت پول خود را به ثبت رسانده و در کوتاه ترین زمان آن را دریافت کنید.

نقطه آغاز کجاست؟

در ابتدا باید از تخصص و حرفه ای بودن خود در زمینه تدوین و گرافیک اطمینان داشته باشید تا بتوانیم وعده کار کردن در سایت های فریلنسری خارجی را به شما بدهیم. چنانچه به تخصص حرفه ای در فتوشاپ و کار با وکتور نرسیده اید حتما باید به فکر ارتقای سطح تخصص خود بوده و توانایی گرافیک خود را به بهترین شرایط ممکن تبدیل کنید. در غیر اینصورت کاری جز وقت تلف کنی انجام نداده اید چرا که پروژه های شما مورد قبول واقع نخواهند شد. با شرکت کردن در دوره های مختلف آموزشی می توانید دانش خود را در این زمینه تقویت کنید.

انتخاب سایت برای کسب درآمد دلاری با فتوشاپ

یکی از دیگر موارد مهمی که قبل از هر چیزی باید به آن توجه داشته باشید انتخاب سایت مناسب برای کارهای گرافیکی است. سایت های متعددی در سطح فضای مجازی فعالیت می کنند که می توانید یکی از آنها را برای فعالیت خود انتخاب کنید اما بی شک یکی از بهترین ها، سایت فریلنسر دات کام است که از سال ۲۰۰۹ فعالیت کرده و برای خیل عظیمی از فعالان فضای مجازی کار تولید کرده است. توصیه می کنیم که در ابتدای کار در چندین سایت ثبت نام کنید تا در تمامی اوقات کار داشته باشید. قوانین اغلب سایت های خارجی فریلنسری سخت گیرانه است اما چنانچه قوانین آنها را رعایت کنید می توانید به درآمد های مناسبی دست پیدا کنید.

وریفای کردن حساب کاربری

قدم بعدی برای کسب درآمد دلاری با فتوشاپ مربوط به ثبت نام و وریفای کردن اکانت شما می شود. توجه داشته باشید که برای وریفای کردن حساب کاربری خود هیچگونه مبلغی پرداخت نخواهید کرد اما قوانین سختگیرانه ای برای ایرانیان وضع شده که باید آنها را دور بزنید. اما نباید نگران باشید چرا که شرکت ما می تواند این کار را برایتان به انجام رسانده و اکانتی آماده را به شما ارائه کند. مسئولین شرکت ما به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه بهترین خدمات با نازلترین میزان قیمت ها کرده و از این رو خواهید توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی اکانت آماده خود را داشته و کار خود را آغاز کنید.

دریافت پروژه کسب درآمد دلاری با فتوشاپ

چگونه با فتوشاپ به دلار کسب درآمد کنیم؟

بی شک هرچه پروژه بیشتری گرفته باشید میزان درآمد مناسب تری نیز خواهید داشت اما در ابتدا باید خود را به مسئولین وب سایت مورد نظر خود ثابت کنید تا پروژه های مناسب تری را در اختیارتان قرار دهند. البته در سایت های فریلنسری ابتدا باید تخصص و حرفه خود را در قالب یک مطلب به ثبت رسانده و منتظر کارفرما باشید. توجه داشته باشید که اگر پیشنهاد مناسب تری بدهید شانس قبولی درخواست شما نیز افزایش پیدا کرده و مشتریان بیشتری نیز خواهید داشت. پس در ابتدا پیشنهادهایی که در زمینه کاری شما در سایت مورد نظر به ثبت رسیده اند را مورد بررسی قرار دهید. برای این کار می توانید چندی از نمونه کارهای خود را نیز بر روی سایت آپلود کنید تا مشتری قبل از همکاری، از توانایی شما با خبر باشد. پس از این مرحله به درآمد دلاری با فتوشاپ دست پیدا خواهید کرد.

باز کردن حساب ارزی

قبل از هر کاری ابتدا باید یک حساب ارزی برای خود باز کنید تا مشتریان بتوانند مبلغ پروژه را برایتان واریز کنند. کسب درآمد دلاری با فتوشاپ نیازمند داشتن حسابی است که اغلب ارزهای رایج جهان را ساپورت می کند. برای باز کردن حساب ارزی باید از طریق یک واسطه اقدام کنید چرا که قوانین بسیار سختگیرانه ای برای ایرانیان در این زمینه وضع شده است. باید در نظر داشته باشید که موقعیت شما معمولا کشورهای عمان یا امارات به ثبت خواهد رسید تا هیچگونه مشکلی برایتان به وجود نیاید.

چرا کسب درآمد دلاری به وسیله فتوشاپ

به نظر شما چرا همگان به دنبال راه هایی برای دستیابی به درآمد های دلاری هستند؟ درآمد دلاری با فتوشاپ مزیت های بسیاری خواهد داشت که یکی از اصلی ترین مزیت های آن مربوط به درآمد بسیار چشمگیر از این طریق می شود. همانطور که می دانید دلار از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و ایرانیان با وارد شدن به فضای درآمد دلاری با فتوشاپ درآمد هنگفتی به جیب خواهند زد. برای کسب راهنمایی های بیشتر در این زمینه می توانید به سایت آرمکده مراجعه فرمایید.

تجربه طراحی لوگو با آرمکده

نویسنده: رپورتاژ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...