خاطرات تلخ و شیرین مجری سیمای خانواده از اجرا در شرایط کرونایی


خاطرات تلخ و شیرین مجری سیمای خانواده از اجرا در شرایط کرونایی

ساجده سلیمانی مجری برنامه سیمای خانواده، از اتفاقات اجرای خود در روز‌های کرونایی سال 99 گفت.

ساجده سلیمانی مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اجرا در برنامه سیمای خانواده گفت: بعد از برنامه نسخه شبکه یک از سال ۹۷ همکاری خودم را با سیمای خانواده شروع کردم. نکته جالب حضورم در برنامه سیمای خانواده اینجاست که من از کودکی بیننده برنامه بودم و خاطره من از آقای شجاعی مهر دیدن سیمای خانواده همزمان با خوردن نهار بود.

وی درباره دلیل ماندگاری سیمای خانواده گفت: همانطور که از اسم برنامه مشخص است محوریت برنامه خانواده و پیرامون آن است. حس و حال خانواده در پشت صحنه هم وجود دارد فرزندم دوماه است. ما واقعا با هم زندگی می‌کنیم و تنش برنامه سازی آن خیلی کمتر است و نقش تهیه کننده در کاهش این تنش و جمع کردن خانواده کنار هم بسیار مهم است.

وی افزود: تلاش می‌کنم در زمان اجرا حرفی که میزنم اعتقاد داشته باشم تا مخاطبی که تماشا می‌کند آن را باور کند. تا زمانی که بچه نداشتم هیچ وقت درباره آن نظر ندادم، اما حالا بچه دار شدم نظرخودم را می‌گویم اگرشرایط اش را داریدچقدر خوب است که بچه داشته باشیم.

سلیمانی درخصوص بخش جذاب برنامه گفت: بخش پزشکی سیمای خانواده بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است، با وجود شیوع کرونا مردم نمی‌توانند به شهر‌های بزرگ برای درمان مراجعه کنند و هزینه‌ها بسیار افزایش پیدا کرده است. مردم با دیدن این بخش به پاسخ سوالات خودشان می‌رسند.

این مجری درباره خاطرات تلخ و شیرین خودش عنوان کرد: پخش زنده تلخ وشیرین بسیاری داردخاطره بد من به تابستان۹۹ برمی گردد، با شیوع کرونا دستکش، دوتا ماسک زده بودم ودرحال اجرا بودم و به خاطر گرمای زیاد حال بدی داشتم. به آقای شجاعی مهر اشاره کردم من بنشینم، بعد از نشستن بیهوش شدم و آقای شجاعی مهر در حال اجرا برنامه بود من نگاه می‌کرد مهمان نگاه می‌کردند و من در قاب تلویزیون نبودم و بعد من را با آمبولانس بردند.

وی افزود: خاطره خوب و جالب هم داشتم یک روز در بخش آشپزی با آقای نمازی یکی آشپز‌های برنامه درباره استفاده از مایکروفر سوال می‌کردم و او توضیحاتی داد و من در تکمیل صحبت گفتم درسته آقای مایکروفر!

وی درباره مجریان تلویزیون گفت: به نظر من هر کسی که می‌تواند برنامه‌ای را اجرا کند و مخاطب جذب کند حق آن است که اجرای آن برنامه را داشته باشد. اتفاق بد زمانی رخ می‌دهد که آن سلبریتی که مجری می‌شود در مقایسه با مجری تلویزیون مجوز‌های بیشتری برای اجرا حتی در پوشش لباس و گفتار دارد. یکی از علت‌هایی که سطح اجرای مجریان کاهش پیدا کرده همین مجوزهاست. من هیچ وقت مخالف حضور بازیگران و خوانندگان نبودم، اما همیشه برای آن مجوز‌ها اعتراض داشتم.

سلیمانی گفت: از تمام همکارانم خواهش می‌کنم اگر سواد اجرا دارند کلاس اجرا برگزار کنند ما شاهد هستیم افرادی به بهانه اینکه فقط مجری هستند کلاس برگزار می‌کند وعده می‌دهند که از بین افراد برای اجرا در تلویزیون انتخاب می‌شود. باید اساتید اجرا کلاس برگزار کنند چراکه هر کسی که اجرا می‌کند استاد نیست. همانطور که همه پزشکان استاد دانشگاه نیستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو