بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج کجا است؟ کلاس نقاشی کودکان و بزرگسالان


آموزشگاه نقاشی نارون در کرج برای اولین بار از تمامی رشته های نقاشی حمایت می کند و سه سال هست که فعالیت خود را در این بخش شروع کرده است.

رسیدن به آرامش روحی رو با نقاشی کردن به دست بیارید ...

آموزشگاه نقاشی نارون در کرج برای اولین بار از تمامی رشته های نقاشی حمایت می کند و سه سال هست که فعالیت خود را در این بخش شروع کرده است.

آموزشگاه نقاشی نارون دارای چه کلاس هایی می باشد ؟

کلاس نقاشی کودکان در کرج : طراحی - نقاشی - کلاژ - نمایش خلاق - کارگاه رنگ - کاردستی از جمله زمینه های کار شده با بچه ها در اینجا می باشد. آموزشگاه نارون با فراهم آوردن محیطی امن و آرام و شاد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی کلاسهای آموزش نقاشی کودک را برگزار میکند.

پرورش خلاقیت شادی و آرامش کودکانمان هدف ماست و در کنار آن آموزش نقاشی و متدهای رنگ آمیزی نیز با آموزش اساتیدی خلاق و جوان و شاد شکل خواهد گرفت .

جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس های نقاشی آموزشگاه نارون با شماره تلفن 02634481157 تماس بگیرید

آموزش نقاشی بزرگسالان در کرج :

طراحی (مقدماتی ،پیشرفته،پرتره ،طبیعت بی جان وانواع متدهای رنگ آمیزی)

نقاشی یک مهارت است و نیاز به کسب این مهارت تمرین بسیار لازم دارد. بنابراین فردی که هر روز به میزان دو ساعت تمرین کرده، سریع تر به مهارت کافی میرسد نسبت به فردی که هر روز یک ساعت تمرین کرده است.

البته در این بین توانایی را هم در نظر میگیریم، اما تمرین کردن حتما به استعداد ارجعیت دارد و استعداد این روند را سریع تر می کند.

بهترین راهکار این است که بتوانید هر روز زمانی را به تمرین اختصاص دهید.

بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج کجا است؟ کلاس نقاشی کودکان و بزرگسالان

کلاس نقاشی سیاه قلم در کرج

آموزش سیاه قلم از مبتدی تا حرفه ای برای نوجوانان و بزرگسالان زیر نظر یکی از بهترین اساتید سرکار خانم فرازانی در آموزشگاه نارون در حال برگزاریست که میتوانید نمونه کارها رو در گالری تصاویر مشاهده نمایید.کلاس ها به دو صورت هفته ای تک جلسه و دو جلسه ای طبق خواسته شما قابل برگزاریست.

بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج کجا است؟ کلاس نقاشی کودکان و بزرگسالان

آموزش کار با آبرنگ در کرج:

آبرنگ یک ماده انعطاف‌پذیر و چندمنظوره است. نقاشی‌های آبرنگ می‌توانند بسیار متفاوت باشند. نقاشی با آبرنگ تکنیکی است از حل کردن رنگدانه‌های رنگ در آب نقاشی مورد نظر طراحی می‌شود. هزاران سال است که آبرنگ ماده فریبنده هنرمندان به شمار می‌آید. تکنیک‌های متفاوتی برای کار با آبرنگ وجود دارد و به طور قطع مهارتی است که ارزش دنبال کردن و یادگیری دارد. زمانی که یک نقاشی با آبرنگ خلق می‌کنید، انعکاس نور سفیدی کاغذ از میان رنگ‌ها، به آن درخششی جادویی می‌بخشد.

بهترین آموزشگاه نقاشی در کرج کجا است؟ کلاس نقاشی کودکان و بزرگسالان

آموزش کار با مداد رنگی

در سالهای اخیر استفاده از مداد رنگی برای طراحی بین هنرمندان افزایش یافته است و کارهای هنری بیشتری با استفاده از مداد رنگی در کلکسیون ها و موزه ها میبینیم.

اگر تجربه طراحی با مداد رنگی را داشته باشید یا بخواهید آن را شروع کنید،

این سری از نکات مرتبط با تکنیک طراحی با مداد رنگی به درد شما خواهد خورد برای شروع 4 نکته ای که توسط هنرمندانی که طراحی میکنند را به شما یادآوری میکنیم، این 4 نکته شامل موضوعاتی مانند ایجاد لایه با رنگ ها، طراحی آب و روشن کردن رنگ های مداد رنگی و ..است.

چینش لایه ها در طراحی با مداد رنگی قلم موهای مخصوصBlend کردن کشیدن آب با مداد رنگی روشن کردن طرح با مداد رنگی

کلاس طراحی در کرج

در شروع دوره آموزش طراحی ، ما ترجیح می دهیم که ابتدا اصول اولیه طراحی در کلاس آموزش داده شود . دوره های طراحی را با طراحی فیگور زنده و مواقعی با طبیعت بی جان آغاز می کنیم .

بعد از رسیدن به سطحی متوسط و قابل قبول از آن، تدریس نقاشی را با طبیعت بی جان و تکنیک رنگ روغن ادامه می دهیم که هر هنرجو را با توجه به علاقه مندی ها و روحیاتش در مسیر درست هدایت خواهیم کرد.حضور گرم و صمیمانه ی نوآموزان و علاقه مندان به هنر نقاشی و طراحی را در آموزشگاه نقاشی نارون ارج می نهیم.

آموزش اکریلیک در کرج

همانطور که می دانید نقاشی با آکریلیک یکی از محبوب ترین مدیوم های نقاشی است که بسیاری از هنرجویان برای شروع نقاشی کار خود را با نقاشی با آکریلیک آغاز می نمایند.در مقایسه با سایر مدیوم های نقاشی مانند آبرنگ , یادگیری نقاشی با آکریلیک را می توان به نسبت راحت تر و ساده تر دانست.اگر با اساتید نقاشی برای آموزش و یادگیری هنر اصیل نقاشی مشورت نمایید یکی از بهترین مدیوم هایی که برای شروع به شما پیشنهاد می دهند بدون شک نقاشی با آکریلیک است.

کار با گواش در آموزشگاه نارون

گواش یک رنگ غیر شفاف است که از رنگ دانه شبیه رنگدانه شفاف آبرنگ و مخلوط صمغ عربی (در نقاشی به عنوان یک ماده چسبنده در رنگ استفاده می شود) ساخته شده است. چنین مخلوطی باعث ضخیم شدن و سنگین شدن رنگ می شود و به همین علت نقاشی حاصل از رنگ های گواش به ظرافت آبرنگ نمی گردد. گواش نیز حلال در آب است و بعد از خشک شدن و گذر زمان طولانی می توان دوباره گواش به آب واکنش نشان دهد. نکته جالب : برای جلوگیری از ورود و رشد باکتری در تیوپ رنگ، مقداری گلیسیرین و نگه دارنده به تیوپ اضافه شود تا رطوبت آن را حفظ کند.

تست و روانشناسی نقاشی کودک و نوجوان در آموزشگاه نارون

آکادمی نارون با حضور اساتید و مشاورهای متخصص در زمینه روانشناسی، نقاشی های زیبای کودکان و نوجوانان را تفسیر کرده و راهنمای شما در زمینه استعداد فرزندان دلبندتان خواهد بود .بنا به گفته بسیاری از خط شناسان و روان شناسان، افراد در موقعیت های متفاوتی این نقاشی ها را می کِشند، به عنوان مثال وقتی با تلفن صحبت می کنند، یا به سخنرانی گوش می دهند و یا یادداشت بر می دارند و در هنگام کشیدن چنین نقاشی هایی به چیز دیگری می اندیشند و ابداً متوجه حرکت قلم بر روی کاغذ نیستند.

آیا محدودیت سنی برای یادگیری نقاشی هست ؟

محدودیت سنی در هیچکدام از رشته ها برای یادگیری وجود ندارد.

با خیالی آسوده مشغول فراگیری نقاشی در حوزه مورد علاقه خود باشید.

هزینه کلاس های نقاشی در کرج چقدر است ؟

در نظر گرفتن قیمت های مناسب و رقابتی برای کلاس های نقاشی آموزشگاه نارون از مزایای بخش نقاشی ماست. ما شرایط پرداخت آسان تری باب میل شما برایتان در نظر میگیریم.

علاوه برآن تخفیفات شامل حال شما در شیوه های پرداخت مختلف و معرفی هنرجو به مجموعه خواهد بود.

توصیه صمیمی و دوستانه

ما مطمئن هستیم که بعد از ورود به وب سایت آموزشگاه نارون متحیر خواهید شد. چرا که بخش های بسیار جذاب دیگری برای شما هنرجویان و فرزندانتون هست که هنوز از آنها بی خبرید .

پس با ورود و فشار دادن لینک وب سایت ما اطلاعات بیشتری در مورد علاقه هاتون وهمچنین راه های ارتباطی ما کسب کنید.

جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس های نقاشی آموزشگاه نارون با شماره تلفن 02634481157 تماس بگیرید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش