رازقیان: برای تمرین در بالاترین سطح اسلالوم، تحصیل در فرانسه را انتخاب کردم/ همچنان برای تیم‌ملی ایران پارو خواهم زد


رازقیان: برای تمرین در بالاترین سطح اسلالوم، تحصیل در فرانسه را انتخاب کردم/ همچنان برای تیم‌ملی ایران پارو خواهم زد

بانوی لژیونر اسلالوم با اشاره به عضویتش در باشگاه فرانسوی گفت: فرانسه یکی از بهترین کشورها در رشته اسلالوم است و خوشحالم که همزمان با تحصیل می‌توانم در بالاترین سطح تمرینات را دنبال کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی رکسانا رازقیان بانوی لژیونر اسلالوم درباره‌ حضورش در کشور فرانسه اظهار داشت: تقریبا یک سال است که تحصیلات خود در رشته‌ی علوم ورزشی در کشور فرانسه را آغاز کرده‌ام و انگیزه‌ اصلی‌ام از انتخاب فرانسه تمرین کردن در شرایط جدید در کنار تحصیل بود.

او ادامه داد: توانستم در این مدت عضو باشگاه شهر تولوس شوم که یکی از بهترین کلوب‌های قایقرانی در رشته اسلالوم است.

رازقیان در خصوص این باشگاه قایقرانی توضیح داد: تونی استنگوئید که دارنده‌ی سه مدال طلای المپیک است در مقطعی عضو این باشگاه قایقرانی بوده و ورزشکاران دیگر این کلوب سابقه کسب مدال‌های مختلف در المپیک را در کارنامه‌ی خود دارند، به همین خاطر این کلوب شناخته‌شده، شرایط بسیار مطلوبی برای تمرین دارد.

وی در مورد نحوه‌ی عضویتش در این کلوب گفت: لازمه‌ی شرکت در مسابقات ملی کشور فرانسه، کسب امتیاز در مسابقات مختلف است و خوشبختانه من موفق شدم در سال گذشته با شرکت در مسابقات این امتیاز را به دست بیاورم و مجوز شرکت در مسابقات ملی را کسب کنم و در مسابقات آینده به عنوان یکی از ورزشکاران رسمی این کلوب حضور خواهم یافت.

رازقیان اضافه کرد: در سال تقریبا ۴ تا ۵ مسابقه در کشور فرانسه برگزار می‌شود که در پایان سال با توجه به نتایج این مسابقات، رنکینگ ورزشکاران مشخص می‌شود و به نوعی می‌توان گفت این رقابت‌ها لیگ اسلالوم فرانسه است.

ملی‌پوش کشورمان درباره وضعیت آمادگی‌اش اظهار کرد: روند برگزاری هر مسابقه به این ترتیب است که نفرات برتر هر مسابقه به فینالA و نفرات بعدی به فینالB صعود می‌کنند و به رقابت می‌پردازند. من موفق شدم در هر دو مسابقه ای که شرکت کردم به فینالA صعود کنم و از این نتیجه راضی‌ام چون نشان‌دهنده‌ی این است که آمادگی‌ام را در سطح مطلوبی حفظ کرده‌ام و سعی می‌کنم با ادامه‌ی تمریناتم در این کلوب به سطوح بالاتری پیشرفت کنم و آماده‌ی شرکت در مسابقات بزرگتر بشوم.

رازقیان در جواب به این سوال که “آیا در مسابقات پیش‌رو با پرچم کشوری دیگر حضور خواهد یافت؟” گفت: حتما همچنان برای تیم‌ملی ایران پارو خواهم زد و برای افزایش آمادگی‌ام برای شرکت در مسابقات بازیهای آسیایی هانگژو تمریناتم را در این کلوب دنبال می‌کنم و امیدوارم بتوانم در این مسابقات بهترین نتیجه را برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان بیاورم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد