برگزاری اولین جلسه اصلاح دستورالعمل اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن 1401


 برگزاری اولین جلسه اصلاح دستورالعمل اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن 1401

مدیرکل دفتر آموزش، برنامه ریزی و توسعه مشارکتها از اجرای طرح ملی تجلیل از 114 مربی فعال حفظ قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اولین نشست اصلاح و بازآفرینی دستورالعمل و شیوه اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن با ریاست دکتر حامد منیری مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج و شورای کارشناسان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر «منیری» مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطالبی در باره بررسی کلی ،راهبردها و اقدامات اساسی در جهت اصلاح و باز آفرینی دستور العمل ها و شیوه های اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در ادامه این جلسه؛ کارشناسان دفتر تبلیغ و ترویج ضمن ارائه گزارشی مختصر از روند اجرایی نمایشگاه قرآن در سال های گذشته، نظرات و پیشنهاد های خود را در جهت افزایش سطح کمی و کیفی نمایشگاه در سال 1401 مطرح کردند.

این جلسه با هدف تلاش بیشتر در جهت توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه های قرآن و عترت و زمینه سازی برای نوآوری ها ، روش ها و شیوه های اجرایی جدید به منظور تعامل ، هم افزایی و افزایش انگیزه مراکز فرهنگی و قرآنی و نخبگان و فعالان عرصه های مرتبط با قرآن تشکیل و برگزار شد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403