فرماندار جدید رشتخوار معرفی شد


فرماندار جدید رشتخوار معرفی شد

تربت‌ حیدریه- ایرنا- حسین باهوش در آیینی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی به عنوان فرماندار جدید شهرستان رشتخوار معرفی شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید این شهرستان گفت: فسادستیزی،خدمت به مردم ،عدالت محوری و خودباوری شاخصه های اصلی دولت سیزدهم است و فرمانداران نیز بر اساس این شاخص ها انتخاب می شوند.

سیدهادی طباطبایی اظهار کرد: با انتخاباتی که مردم برگزار کردند این فرصتی ایجاد شد که به مردم خدمت کنیم و هیچ عبادتی به پای خدمت به خلق نمی رسد و مدیران باید فرصت خدمت را غنیمت دانسته و در مسیر خدمت به خلق تلاش کنند.

نماینده شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسوولیت امانت است و مدیران باید در سایه مسوولیت به مردم خدمت کنند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور فدکی افزود: اگر مسوولیتی را پذیرفته اما نتوانیم مشکل مردم را حل کنیم، ادامه این مسوولیت برای فرد گناه است.

در پایان این مراسم "حسین باهوش" به عنوان فرماندار جدید شهرستان رشتخوار معرفی و از خدمات "خالقداد عرب" فرماندار قبلی این شهرستان قدردانی شد.

شهرستان ۶۵ هزار نفری رشتخوار در ۲۰۹ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!