برخورد پلیس با 3 بادیگارد یک بازیگر + فیلم


طی اخبار اعلام شده به تازگی پلیس با 3 بادیگارد یک بازیگر برخورد کرده است.

برخورد پلیس با 3 بادیگارد یک بازیگر + فیلم

به گزارش راهبرد معاصر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه پنجمین مرحله از طرح اقتدار، اظهار کرد: این مرحله از طرح با مشارکت پلیس امنیت و فتا به اجرا درآمده است.

وی افزود: در پنجمین مرحله از طرح اقتدار، ۳۱ نفر از اراذل و اوباش سطح دار، ۸۰ نفر از اراذل و اوباش جرایم خشن، ۱۷ اراذل و اوباشی که خرید و فروش سلاح داشتند، ۱۹ نفر از اراذل و اوباش فعال در خرید و فروش اقلام ممنوعه، ۱۱۱ نفر از گردانندگان سایت‌های شرط بندی، قمار بازی و مراکز فساد در فضای مجازی و ۱۹۶ نوچه‌هایشان را دستگیر کردیم.


سردار رحیمی گفت: پیش از این اعلام شد که چیزی به نام بادیگارد نداریم اخیرا باز شاهد آن بودیم، با بادیگارد‌ها برخورد می‌شود و ۳ نفر از این بادیگارد‌ها که در کنار چهره‌های سرشناس بودند را دستگیر کردیم.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: تنها شرکت های، انتظام هستند که مجوز‌های رسمی از پلیس دریافت کردند و کار‌های نگهبانی، حفاظت و... را با دستگاه‌های مختلف انجام می‌دهند و با پایگاه‌های پلیس در ارتباطند.


طی رو‌های اخیر رسلان قاسمی، بازیگر سینما و تلویزیون در اکران مردمی فیلم اتومبیل در پردیس سینمایی ملت حضور یافته بود. نکته جالب این داستان حضور این بازیگر ۲۶ ساله همراه با چند بادیگارد در این مراسم بود. هر سه بادیگارد ارسلان قاسمی در شرایط کرونا ماسک زده بودند، اما این بازیگر جوان بدون ماسک جلوی دوربین عکاسان حاضر شده بود./برنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا