وزیر بهداشت شهادت سفیر ایران در یمن را گفت


وزیر بهداشت شهادت سفیر ایران در یمن را گفت

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتشار پیامی شهادت حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی در این پیام تسلیت تصریح کرد: شهادت مظلومانه جناب آقای حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن موجب تاسف فراوان اینجانب گردید.

وی افزود: شهید سرافراز ایرلو با جانفشانی خویش در دفاع از مردم مظلوم یمن به همگان ثابت کرد دفاع از خط مقاومت در برابر دشمنان و ایادی استکبار، هنوز رمز بقای انقلاب اسلامی و مسیر حرکت ملت شریف ایران می باشد.

عین اللهی ادامه داد: عروج این جانباز سرافراز را به مجموعه دستگاه دیپلماسی کشورمان همچنین خانواده معزز این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن خدمتگزار صدیق رحمت واسعه و همنشینی با براداران شهیدش مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، شهید حسن ایرلو که از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی نیز بود، در محل ماموریت خود به کرونا مبتلا شد و به دلیل همکاری دیرهنگام برخی کشورها، متاسفانه در شرایط نامناسبی به کشور بازگشت.

این دیپلمات کشورمان به رغم به کارگیری همه مراحل درمانی برای بهبود وضعیت بیماری ایشان، سحرگاه روز سه شنبه ۳۰ آذر ماه به فیض شهادت نایل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟