چرا درباره سردار سلیمانی سریالی ساخته نشده؟/ پیمان جبلی: کوتاهی شده است


چرا درباره سردار سلیمانی سریالی ساخته نشده؟/ پیمان جبلی: کوتاهی شده است

مهر نوشت: پیمان جبلی رئیس رسانه ملی با اشاره به کوتاهی صورت گرفته در زمینه تولید سریال درباره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، از تولید اثری درخور شأن این شهید تا سال آینده خبر داد.

جبلی در پاسخ به سوالی درباره مجموعه‌های نمایشی که قرار بوده درباره زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته شود، گفت: نوعی کوتاهی در این مدت صورت گرفته که شاید یکی از دلایلش کرونا باشد که باعث شده کار خوب و شرافتمندی که در شأن سردار سلیمانی باشد ساخته نشود. امسال تصمیم گرفتیم با حمایت و هم افزایی سازمان صداوسیما و همه مجموعه‌های رسانه‌ای جبهه انقلاب، عزم را جزم کنیم تا از شرمندگی شهدا در بیاییم و بتوانیم برای سال آینده کاری در خور شأن و تراز حاج قاسم سلیمانی بسازیم.

رییس صداوسیما درباره به خروجی رسیدن این آثار اظهار کرد: در میان کارهایی که تاکنون تولید شده اثری فاخر نبوده است اما در همین مدت برنامه‌های دیگری مثل مستندها و کلیپ‌های خوبی تهیه شده است.

جبلی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری درباره بازگشت سرمایه‌های انسانی به آنتن هم گفت: همانطور که پیش از این هم گفتیم ما از این سرمایه‌ها استفاده خواهیم کرد اگر در مقاطعی به دلیل اینکه فضای مناسب برای کار این عزیزان و برای صیانت از آن‌ها و برای استفاده از ظرفیت‌هایشان یا خودشان فراهم نکردند یا در مدیریت‌های ما فراهم نشده است ما می‌خواهیم از تمام این سرمایه‌ها استفاده کنیم.

وی درباره ساخت برنامه‌های سرگرم‌کننده عنوان کرد: یکی از عناصر اصلی تلویزیون سرگرمی است و برای سرگرمی هدفمند و اصیل و سالم در دوره جدید برنامه‌هایی داریم.

جبلی در پایان در پاسخ به اینکه مهم‌ترین موضوع در بخش فرهنگ که به آقای جلیلی سپردید چه بوده است؟ گفت: دوران تحول در سازمان صداوسیما متکی است بر عنصر فرهنگ و کما اینکه سازمان صداوسیما بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور است، اما آنچه دغدغه مردم ما است پرداخت درست رسانه ملی به مقوله فرهنگ و هدایت فرهنگی جامعه و توجه به فرهنگ اصیل در جامعه ایرانی است. بنابراین ما در این دوره با استفاده از همه افراد ظرفیت‌ها توانمندی‌ها موسسات شخصیت‌ها و … باید سعی کنیم اولویت اصلی مان اصلاح جهت فرهنگی و تقویت جهت فرهنگی حرکت رسانه ملی در دوره جدید باشد و از برادر عزیزم آقای وحید جلیلی هم به عنوان فردی صاحب نظر و دغدغه مند در حوزه فرهنگ دعوت به کار کردیم تا در این زمینه به ما کمک کنند.

۵۸۵۸

کد خبر 1584939

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت