مقام سوم ایران در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ+ فیلم


مقام سوم ایران در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ+ فیلم

پارسینه: هفتمین دوره مسابقات جهانی پاورلیفتینگ در روسیه با کسب ۳۷ نشان طلا، نقره، برنز و کسب مقام سوم تیمی برای ورزشکاران ایرانی به پایان رسید.

مقام سوم ایران در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ+ فیلم

به گزارش پارسینه؛ هفتمین دوره مسابقات جهانی پاورلیفتینگ که با حضور ۲۷۰۰ ورزشکار در رده‌های مختلف سنی در دو بخش آماتور و حرفه‌ای در جریان بود، با کسب مقام سوم تیمی و ۳۷ نشان رنگارنگ برای ورزشکاران ایرانی به کار خود پایان داد.

در بخش حرفه‌ای، مصطفی رنجبر در وزن ۱۱۰ کیلوگرم و پیمان ماهرپور در فوق سنگین با شکست رقبای قدرتمند خود توانستند نشان طلای این دوره از مسابقات را کسب کنند.

تیم ۲۲ نفره پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، حضوری پرقدرت از خود به نمایش گذاشتند.

سید داود مرتضوی، پیمان ماهرپور، مصطفی رنجبر، ولید خواجه، سعید نادری، سید محمد حسن نورالدینی، احمد کاروانی، ابوالفضل سیردانی، حامد حیدری، مهرداد جمالی، حامد فتاحی‌پور، پدرام نامجو، عباس فتحی، حامد حیدری، محمدرضا شکری، جابر اسدزاده، علیرضا رشیدی و خانم رها اسدی در رده نوجوانان، اعضای تیم ملی پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات بودند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق