صدور حکم محکومیت 17 نفر از متهمان پرونده شهرداری و شورای شهر سابق زنجان


صدور حکم محکومیت 17 نفر از متهمان پرونده شهرداری و شورای شهر سابق زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: بر اساس رای شعبه 8 دادگاه تجدیدنظر استان زنجان، حکم محکومیت 17 نفر از پرونده شهردار و اعضای شورای اسلامی سابق زنجان صادر شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی دادنامه به شماره ۱۴۰۰۱۱۳۹۰۰۰۲۰۷۰۲۹۹ صادره از شعبه ۸ دادگاه تجدیدنظر استان زنجان پرونده ۲۲ متهم پرونده اختلاس و ارتشاء شهرداری زنجان شامل شهردار سابق مرکز زنجان، اعضای سابق شورای شهر زنجان، شهرداران سابق مناطق، کارکنان، کارشناسان رسمی و پیمانکاران صادر شد.

وی افزود: بر اساس آرای صادره، ۱۷ محکوم از ۲۲ نفر از محکومان پرونده به مجازات‌های حبس، شلاق، رد مال مأخوذه به ارتشاء و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند.

این مسئول ادامه داد: میزان مجازات محکومان و رد مال شامل ۳۱۸ هزار دلار، ۳۴۶ سکه تمام بهار آزادی، یک قطعه زمین در زنجان و یک آپارتمان در جزیره کیش است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان یادآورد شد: در کنار مجازات‌های فوق متهمان به جزای نقدی به مبلغ ۶ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان و حبس تعزیری از ۶ ماه تا ۷ سال محکوم شدند و آرای صادر قطعی بوده و پرونده برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام کیفری ارسال شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !