سواحل خلیج فارس تا پایان هفته مواج است


سواحل خلیج فارس تا پایان هفته مواج است

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: خلیج فارس از عصر امروز تا پایان هفته با وزش بادهای شمال غربی مواج و متلاطم است.

پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تا پایان وقت امروز سه‌شنبه سامانه بارشی نیز به صورت تدریجی از استان خارج می‌شود.

وی بیان کرد: همزمان با خروج سامانه و سرعت وزش بادهای شمال غربی به صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش و منجر به کاهش محسوس دما خواهد شد.

مساعدی یادآور شد: در جریان فعالیت سامانه بارشی اخیر دیلم، گناوه و خارگ به ترتیب با ۶۷.۸، ۱۷.۵ و ۵.۱ شاهد بیشترین میزان بارش بودند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط با بارش پراکنده باران و از امشب همراه با افزایش سرعت باد، کاهش دما و در برخی نقاط با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۴ گاهی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و از امشب شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در خلیج فارس ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و از امشب به تدریج ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۲۱ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۱۹ ، جزر دوم ساعت ۱۳:۳۷ و مد دوم ساعت ۲۱:۰۱ خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!