سرقت ترانس‌های برق اداره برق تهران توسط سارق 23 ساله/ دستگیری قاچاقچی تریاک در ترمینال جنوب


سرقت ترانس‌های برق اداره برق تهران توسط سارق 23 ساله/ دستگیری قاچاقچی تریاک در ترمینال جنوب

در بسته خبری «آژیر» امروز، از جزئیات دستگیری سارقان مطب داندان پزشکی شهری ری تا شناسایی سارق تحت تعقیب حین سرقت آپاچی مطلع خواهید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

سارقان مطب داندان پزشکی شهری ری دستگیر شدند

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از مطب دندانپزشکی در شهرستان ری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان شهرستان ری قرارگرفت.

وی افزود: تیم عملیات پلیس آگاهی ری در پی انجام رصد‌ها ۲ سارق را شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه اعم از دستگاه رادیو گرافی، لپ تاپ، تلویزیون ال‌ای دی و تجهیزات دیگر پزشکی و ... کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده متهمان سابقه دار ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۴ فقره سرقت دیگر از دندانپزشکی و یک فقره سرقت از دفتر اتحادیه‌ای در شهرری معترف شدند، ادامه داد: در این رابطه ۵ شاکی شناسایی که پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

به گفته سرهنگ جلیلیان کارشناسان ارزش مالی اموال مسروقه را ۲ میلیارد تومان اعلام کردند.

شناسایی سارق تحت تعقیب حین سرقت آپاچی

سرهنگ رضا میرزایی رئیس کلانتری ۱۵۹ بیسیم اظهار کرد: عوامل عملیات کلانتری حین گشت زنی ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای که در حال تخریب سوئیچ یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی بودند را شناسایی کردند که متهمان به محض مشاهده ماموران از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: پس از تعقیب گریز ۱۰ دقیقه‌ای و شلیک چند تیرهوائی هر ۲ سارق دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری ۱۵۹ بیسیم تصریح کرد: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد احدی از متهمان ۳۵ ساله سابقه دار بوده و اکنون به جرم کیف قاپی تحت تعقیب پلیس است.

به گفته سرهنگ میرزائی پرونده هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انهدام باند سرقت خودرو در محله هفت چنار

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: ساعت ۱۴ روز بیست و هشتم آبان ماه ماموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار در خیابان قزوین پایین‌تر از خیابان محبوب مجاز خودروی پراید سبز رنگی را مشاهده که با سرعت بالا در مسیر یک طرفه در حال عبور بوده که بلافاصله نسبت به توقف خودرو اقدام که راننده آن بدون توجه به هشدار‌های پلیسی متواری و با طی مسافت حدود ۲۰۰ متر توسط عوامل گشت دستگیر می‌شود.

وی افزود: با دستگیری مظنون که وحید نام داشت پرونده اولیه تشکیل و پس از بازجویی، وی به سرقت خودرو معترف شد ئ گفت که به عنوان عضو باند سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو با افرادی به نام‌های کامران، خلیل، مرتضی، کمال و شاهین اقدام به سرقت‌های مشابه خودرو و داخل خودرو در سطح سرکلانتری هشتم و دهم کرده است.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با اعتراف متهم شناسایی سارقان در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد قطعات اوراق شده از خودرو‌های مسروقه به شهرستان‌های همجوار استان تهران انتقال و به عنوان قطعات دست دوم به فروش می‌رسیده است.

وی افزود: نتیجه تحقیقات مرجع قضائی منعکس و متهم در عملیات ضربتی و هماهنگ کلیه اعضای باند در محدوده خیابان قزوین دستگیر شدند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بیان کرد: با دستگیری تمامی اعضای باند و مواجه آن‌ها با ادله‌های متقن به جرم انتسابی معترف و اعتراف کردند با همدستی یکدیگر بیش از ۲۰ فقره سرقت خودرو را مرتکب شدند.

دستگیری قاچاقچی تریاک در ترمینال جنوب

سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: ماموران کلانتری ۲۰۸ ترمینال جنوب در پالایش‌های اطلاعاتی مطلع شدند مرد میانسالی با مسافرت به شهر تهران مقادیری محموله موادمخدر به پایتخت منتقل می‌کند.

وی افزود: مشخصات ظاهری و هویت متهم به دست آمد و عملیات دستگیری متهم آغاز شد و با حضور وی در ترمینال جنوب تردد متهم تحت کنترل ماموران کلانتری پایانه جنوب قرار گرفت و ماموران موفق شدند وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر از متهم مقدار ۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و متهم به همراه موادمخدر مکشوفه به کلانتری انتقال یافت.

شناسایی باند سرقت منازل محله نبرد

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: عوامل عملیات کلانتری ۱۳۲ نبرد جهت پیشگیری از سرقت در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی فعال بودند که به یک نفر که در حال زاغزنی خانه‌ها بود مشکوک شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه به دست آمد یک دستگاه خودروی سواری در مقابل درب ساختمانی متوقف و راننده خودرو در داخل آن حضور دارد و شخصی در حال تخریب درب ورودی ساختمان است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان دستگیری سارقان، گفت: ۲ نفر از متهمان دستگیر شدند که یکی از آن‌ها از محل متواری شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هر دو متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر تحمل حبس داشته اند، اضافه کرد: در بررسی‌های بیشتر از خودرو ۴ قبضه سلاح سرد و سایر تجهیزات تخریب درب منازل کشف و متهمان به بزه انتسابی معترف شدند.

اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح تهران

سرهنگ محمد قاسم طرهانی جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر، کلانتری‌های تهران پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در سطح حوزه استحفاظی اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ۲۳۵ نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب سطح تهران جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

سرقت ترانس‌های برق اداره برق تهران توسط سارق ۲۳ ساله

سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: روز گذشته عوامل عملیات کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس حین گشت زنی در سطح استحفاظی مرد جوانی را در حال سرقت ترانس اداره برق بود، مشاهده و بلافاصله نامبرده را دستگیر کردند.

وی افزود: از متهم دستگیر شده ابزار آلات سرقت و تعداد ۶ عدد ترانس برق متعلق به اداره برق کشف شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: ارزش اموال مکشوفه ۱۰ میلیون تومان است و متهم به جرم خود مبنی بر سرقت از پست‌های برق اعتراف کرد.

سرهنگ نادری با بیان اینکه فرد ۲۳ ساله و دارای ۳ مورد سابقه و تحمل حبس در زندان است، گفت: پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید

جزئیات سرقت ۱۷ هزار دلار توسط ماموران قلابی/ آزادی زندانیان با ارائه اسناد جعلی توسط باند جاعل

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس