بیش از 14 هزار حلقه لاستیک خودرو در کردستان توزیع شد


بیش از 14 هزار حلقه لاستیک خودرو در کردستان توزیع شد

سنندج- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 14 هزار حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین با نرخ دولتی در استان توزیع شده است.

محمد دره‌وزمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال ۱۶ هزار و ۴۹۲ حلقه لاستیک سبک و سنگین در استان جذب شده که تاکنون از این تعداد ۱۴ هزار و ۲۴ حلقه با نرخ دولتی بین رانندگان خودروهای سبک و سنگین توزیع شده است.

وی در مورد وضعیت توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار استان نیز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۶۰۰ تن برنج هندی و ۶۵۰ تن برنج تایلندی در استان توزیع شده است.

وی میزان توزیع شکر خانوار در استان را ۲ هزار و ۸۸۱ تن خواند و افزود: یک هزار و ۲۲۶ تن شکر، ۷۵۰ تن قند، ۵۰ تن گوشت قرمز منجمد داخلی و ۱۲ هزار و ۱۵۷ تن روغن نباتی ویژه صنوف و خانوار هم طی این مدت در استان توزیع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از دیگر کالاهای اساسی تنظیم بازار که در ۹ ماهه سال جاری در استان توزیع شده را شامل ۲۴۲ تن مرغ منجمد و ۹۸۵ تن سیب و پرتقال خواند و افزود: این کالاها در ۱۸۸ شبکه توزیع کالای اساسی در استان شامل واحدهای صنفی منتخب، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف توزیع شد.

دره وزمی به طرح توزیع مرغ از طریق سامانه مشترک سازمان صمت و اداره کل پست با نصب لیبل رهگیری بر روی فاکتور محموله ها از کشتارگاه تا واحد صنفی اشاره کرد و گفت: این طرح از ۱۰ خرداد سال جاری آغاز شده و در این راستا تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۷۷۷ تن مرغ توزیع شده است.

۷۵ هزار و ۷۶۸ واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد و از این تعداد بیش از ۳۰ هزار واحد در مرکز استان مستقر هستند که سه درصد از این واحدهای صنفی را فروشگاه های متوسط و زنجیره ای تشکیل داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید