پیش بینی سرسام آور از قیمت بیت کوین


پیش بینی سرسام آور از قیمت بیت کوین

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیر عامل MicroStrategy در مصاحبه با The Information پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت‌کوین در نهایت به 6 میلیون دلار به ازای هر واحد خواهد رسید. سیلور معتقد است که قیمت پادشاه رمزارز‌ها هنوز تا رسیدن به پتانسیل بلندمدت خود فاصله دارد.

پیش بینی سرسام آور از قیمت بیت کوین
در اوایل دسامبر (اواسط آذر)، مایکرو استراتژی اعلام کرد که ۸۴ میلیون دلار دیگر بیت کوین خریداری کرده است که با این خرید میانگین قیمت خرید خود را تقریبا به ۳۰۰۰۰ دلار رسانده است.

قیمت بیت کوین از ابتدای سال ۷۰ درصد افزایش یافته است، اما نسبت به اوج بی سابقه‌ای که در ماه گذشته ثبت شده بود، ۲۹ درصد کاهش یافته است. برای مقایسه، سهام مایکرواستراتژی تقریباً ۴۰ درصد افزایش یافته است. این شرکت هوش تجاری در حال حاضر حدود ۵.۹ میلیارد دلار رمزارز را تحت کنترل خود دارد.

در مصاحبه‌ای که در نوامبر (آبان) با CNBC داشت، سیلور یک پیش بینی بیش از حد خوش بینانه در مورد افزایش قیمت بیت کوین برای همیشه انجام داد:
“دیدگاه ما این است که بیت‌کوین پرنوسان خواهد بود، زیرا به کل بازار رمزارز‌ها متصل است و جدید است، اما برای همیشه بالا می‌رود. ”

بر اساس مصاحبه‌اش با The Information، سیلور شخصا دارای بیت کوین به ارزش ۸۶۶ میلیون دلار است.

کسانی که نظرات سیلور را زیر نظر داشتند، نباید از پیش‌بینی “صعودی محض” او شگفت‌زده شوند. در ماه فوریه (بهمن ۱۳۹۹)، او گفت که ارزش بازار بیت کوین یک روز به ۱۰۰ تریلیون دلار خواهد رسید، به این معنی است که دوبرابر ارزش فعلی بازار سهام ایالات متحده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد