شرایط ارتقای کیفیت سرویس‌های دیتای تجاری در استان کردستان فراهم است


شرایط ارتقای کیفیت سرویس‌های دیتای تجاری در استان کردستان فراهم است

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: شرایط ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی اختصاصی به منظور ارتقای کیفیت و سرعت سرویس‌های دیتای تجاری ویژه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی فراهم است.

آزاد حکمت، امروز چهارشنبه(1 دی ماه) در سمینار آموزشی تحت عنوان "تانومای فیبر تجاری" ضمن تشریح سرویس تانومای فیبر تجاری اظهار کرد: برقراری ارتباط پایدار در بستری امن و مطمئن، ارتباط صوتی و تصویری باکیفیت بالاتر، پهنای باند اینترنتی و تعداد خطوط تلفن دلخواه، قابلیت استفاده از سرویس‌های دیتای متنوع، کاهش و یا حذف کامل نویزهای خطوط، کاهش هزینه‌ها برای بهره‌مندی در ساختمان‌های اداری و ... از جمله مزایای این سرویس مخابراتی است.

وی خاطرنشان کرد: در واقع تانوما سرویس FTTB/H به معنای "فیبرنوری تا ساختمان و یا خانه" است که به ‌جای کابل‌های مسی از فیبر نوری برای انتقال اطلاعات استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت‌های لازم و ارائه سرویس‌های دیتای تجاری در حال حاضر با تخفیف ویژه برای ادارات و نهادها دولتی اجرا خواهد شد افزود: استفاده از فرصت به وجود آمده به واسطه این سرویس مخابراتی، موجب سرعت بخشی در انجام کارهای اداری به میزان قابل توجهی خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه در راستای ارائه و ایجاد زیرساخت‌های این سرویس در استان اقدامات چشمگیری صورت گرفته است یادآور شد: منطقه کردستان در اجرایی نمودن اهداف این سرویس به عنوان استان پیشرو موفق عمل نموده است.

حکمت به میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حوزه‌های ارتباطی اشاره داشت و گفت: طی یک سال اخیر 197 میلیارد تومان برای این حوزه صرف شده است.

وی همچنین اعلام کرد: ظرفیت coreشبکه دیتا استان در یک سال گذشته به مقدار 40 برابر افزایش یافته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟