جشنواره فرهنگ مصرف برق ویژه دانش‌آموزان کردستان برگزار می‌شود


جشنواره فرهنگ مصرف برق ویژه دانش‌آموزان کردستان برگزار می‌شود

سنندج- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: دومین جشنواره فرهنگ، هنر و انرژی برق ویژه دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه استان با رویکرد صرفه جویی در مصرف برق برگزار می‌شود.

حجت‌الله نریمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره با همکاری شرکت توزیع نیروی برق و با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف برق، رعایت ایمنی برق در اجرا و باز طراحی فعالیت های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود دانش آموزان بصیر و آینده‌ ساز در استان با تولید و ارائه آثار فرهنگی و هنری خود ضمن مشارکت در این جشنواره، رسالت خود را با نگاه هنر در تبیین و تحقق ۲ هدف اصلاح الگوی مصرف برق و رعایت ایمنی برق انجام دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه مخاطبان این جشنواره دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه اول و دوم هستند؛ گفت: دانش‌آموزان علاقه مند به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در شبکه شاد به آدرس @jbargh۲ ارسال کنند.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را از اول دی تا اول بهمن اعلام کرد و اظهار داشت: دانش آموزان دوره متوسطه اول می توانند در رشته‌های نقاشی، ویدئوکست و عکاسی و دانش آموزان دوره دوم متوسطه نیز در رشته‌های طراحی، ویدئوکست، عکاسی و فیلم کوتاه (انیمیشن، داستانی و مستند) شرکت کنند.

استان کردستان بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل