گاوی؛ ستاره‌ای با بند کفش‌های باز (عکس)


گاوی؛ ستاره‌ای با بند کفش‌های باز (عکس)

گاوی، ستاره جوان بارسلونا، در هفته‌های اخیر تمامی توجهات را به سوی خود جلب کرده است. 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در این فصل شرایط چندان خوبی را تجربه نکرده و روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.


هواداران این تیم امید داشتند که با جدایی رونالد کومان و حضور ژاوی هرناندز روی نیمکت این تیم، شرایط برای آنها به کلی تغییر کند اما این اتفاق رخ نداد و بارسا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده و در لالیگا نیز در رده هفتم جای گرفته است.


با این حال ستاره 17 ساله این تیم یکی از معدود اتفاقات خوبی است که در طول این فصل برای بارسا و هوادارانش رخ داده تا بارقه امیدی در فصل دشوار این تیم باشد.


اما نکته جالب این است که بسیاری از هواداران به این موضوع دقت کردند که گاوی در حالی به میدان می‌رود که بند کفش‌هایش باز است.


بعضی به این نکته اشاره کردند که شاید نبستن بند کفش نوعی اعتقاد خرافی این بازیکن است و به صورت عمد برای خوش شانسی یا چیزی از این قبیل انجام می‌شود.


اما مارک ماربا پراتس، خبرنگار اسپانیایی، دلیل جالبی را برای این موضوع عنوان کرده که خیلی ساده‌تر از این مسائل است.


مارک ماربا گفت:« گاوی با بند کفش باز بازی می‌کند چون بسیار جوان است و نمی‌داند که چطور باید آنها را گره بزند. این موضوع اهمیت خاصی برای او ندارد و به همین دلیل همینطور به بازی ادامه می‌دهد.»

گاوی؛ ستاره‌ای با بند کفش‌های باز (عکس)


این موضوع باعث شوخی بعضی از هم تیمی‌های این ستاره نوظهور با او شده که از کمک به این بازیکن برای بستن بند کفشش خسته به نظر می‌رسند.


نیکو گونزالس با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش که در آن جلوی پای گاوی زانو زده و در حال بستن بند کفش اوست، به این نکته اشاره کرده و نوشت:« زمان یادگیری فرا رسیده است.»


ظاهرا آکادمی لاماسیا به بازیکنانش نحوه بازی و سیستم بارسا را به خوبی آموزش می‌دهد اما هنوز نتوانسته تمامی مهارت‌های ضروری زندگی را به آنها یاد بدهد.


ناتوانی گاوی در بستن بند کفش‌هایش تاثیری روی نمایش درخشانی که در زمین دارد نگذاشته است. او تا به حال 21 بازی برای بارسا انجام داده و عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشته که باعث شده توجه لوییز انریکه نیز به سوی او جلب شده و به تیم ملی اسپانیا دعوت شود.


در عین حال، بارسلونا نیز در تلاش است تا قرارداد این بازیکن را که در سال 2023 به پایان می‌رسد تمدید کند. ژاوی از مدیران این باشگاه خواسته تا تمام تلاششان را در این زمینه به کار بگیرند.


فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، پیش از این مدعی شده بود که بند فسخ 50 میلیون یورویی در این قرارداد جدید حذف خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید