فراخوان شرکت صنعتی، معدنی و خدماتی سبز تمدید شد


فراخوان شرکت صنعتی، معدنی و خدماتی سبز تمدید شد

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست از تمدید فراخوان شرکت در همایش ملی انتخاب واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز تا 10 دی سال 1400 خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان حفاظت محیط‌زیست، حمید جلالوندی با بیان اینکه امکان مشارکت همه واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی در این فرایند وجود دارد، گفت: با توجه به زمان ثبت‌نام شرکت در این فراخوان که از یکم تا ۳۰ آذر سال ۱۴۰۰ اطلاع‌رسانی شده بود، تصمیم گرفتیم با توجه به درخواست مکرر متقاضیان شرکت در این فراخوان این مدت را ۱۰ روز تمدید کنیم که زمان شرکت تا ۱۰ دی‌ سال ۱۴۰۰ اعلام شد و امیدواریم در این زمان واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز حضور فعالی داشته باشند.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بخش صنعت و خدمات سبز، پروفایل مرکز خود را در سامانه جامع محیط زیست کشور به نشانی https://iranemp.ir ثبت و نسبت به درخواست و تکمیل پرسشنامه برای بررسی واحد در سال ۱۳۹۹ اقدام کنند.

مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست‌محیطی سازمان حفاظت محیط‌زیست در خصوص مجری برگزاری بیست و سومین همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سال ۱۴۰۰ گفت: مجری برگزاری این همایش ملی بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که منعقد شده بر عهده پژوهشکده محیط‌زیست و توسعه پایدار است که با توجه به شرایط جاری کشور در مواجهه با ویروس کرونا، در زمان مقرر امیدواریم با مجوز ستاد مبارزه با ویروس کرونا با بهترین کیفیت برگزار شود.

جلالوندی گفت: از ادارات کل حفاظت محیط‌زیست استان‌ها خواستیم تا برای ارتقاء سطح کمی و کیفی این همایش نسبت به اطلاع‌رسانی فراگیر و مؤثر واحدهای صنعتی در سطح استان‌ها اقدام کنند تا امکان بهره‌مندی بیشتر از تلاش‌های صورت گرفته فراهم آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش