سامسونگ احتمالا گوشی‌های سری گلکسی S22 را با تاخیر وارد بازار می‌کند


نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ سال آینده میلادی از راه می‌رسند با این حال طبق گزارشی جدید، فروش گوشی‌های سری گلکسی S22 با تاخیر شروع می‌شود و دیرتر از پیش‌بینی‌های قبلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. کمبود جهانی تراشه دردسرهای زیادی برای شرکت‌ها ایجاد کرده که یکی از آن‌ها، سامسونگ است. طبق گزارش‌های قبلی، کره‌ای‌ها...

سامسونگ احتمالا گوشی‌های سری گلکسی S22 را با تاخیر وارد بازار می‌کند
نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ سال آینده میلادی از راه می‌رسند با این حال طبق گزارشی جدید، فروش گوشی‌های سری گلکسی S22 با تاخیر شروع می‌شود و دیرتر از پیش‌بینی‌های قبلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.
کمبود جهانی تراشه دردسرهای زیادی برای شرکت‌ها ایجاد کرده که یکی از آن‌ها، سامسونگ است. طبق گزارش‌های قبلی، کره‌ای‌ها چندین بار به دنبال عرضه گلکسی S21 FE بوده‌اند، اما بخاطر مشکلات نتوانستند آن را روانه بازار کنند. در حالی که انتظار داشتیم این مشکل تنها مربوط به گوشی بالارده سامسونگ باشد، اطلاعات جدید از تاخیر در عرضه پرچمدارهای بعدی کره‌ای‌ها خبر می‌دهد.
تاریخ احتمالی عرضه سری گلکسی S22
به گفته یکی از تحلیلگران مطرح بازار به نام «جان پراسر»، پیش فروش پرچمدارهای آینده سامسونگ از تاریخ ۲۰ بهمن (۹ فوریه ۲۰۲۲) شروع می‌شود و از تاریخ ۶ اسفند (۲۵ فوریه ۲۰۲۲) در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. همین منبع در گذشته، تاریخ پیش فروش و عرضه سری گلکسی S22 را زودتر اعلام کرده بود.
جان پراسر کمتر از دو ماه پیش از شروع پیش فروش این محصولات از ۱۹ بهمن و عرضه آن‌ها از ۲۹ بهمن خبر داده بود. اگرچه در بخش پیش فروش با تغییر چندانی روبه‌رو نیستیم، اما تاریخ عرضه بخاطر مشکلات زنجیره تامین قطعات با تاخیر زیادی روبه‌رو می‌شود.
از آنجایی که تقریبا دو ماه با ۶ اسفند فاصله داریم، شاید سامسونگ در این زمان با مشکلات بیشتری روبه‌رو شود یا اینکه بتواند چنین مشکلاتی را برطرف کند. در حالت کلی امکان تغییر در تاریخ‌های اعلامی از سوی پراسر وجود دارد.
در کنار مشکلات مربوط به کمبود قطعات، شاید سامسونگ در تولید اولیه گوشی‌های سری گلکسی S22 با مشکل روبه‌رو شده باشد. در حقیقت کره‌ای‌ها شاید پس از تولید محدود این محصولات، متوجه بروز مشکلاتی در عملکرد قطعات مانند دوربین‌ها یا افزایش بیش از حد دمای پردازنده شده باشند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ پرچمدارهای آینده‌اش را اواخر فصل اول ۲۰۲۲ روانه بازار کند که در اینصورت، به گزارش مالی‌اش برای این بازه زمانی آسیب وارد می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)