پریناز حاجیلو قهرمان تور ایرانی تنیس روی میز شد   


 پریناز حاجیلو  قهرمان تور ایرانی تنیس روی میز شد   

نایب رئیس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه از قهرمانی پریناز حاجیلو از استان البرز در مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز بانوان کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

طاهره جعفری وفا در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز بانوان کشور بزرگداشت "پوران رحیمی، داور بین المللی تنیس روی میز ایران"، اظهارکرد: این مسابقات که از دو روز پیش با حضور 64 ورزشکار از سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شده بود، شامگاه دیروز با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

وی افزود: پس از برگزاری مرحله مقدماتی و حذفی این رقابت ها که انتخابی تیم ملی بود، در فینال پریناز حاجیلو از استان البرز و صبا صفری از استان مازندران به مصاف هم رفتند.

نائب رئیس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه از قهرمانی پریناز حاجیلو دراین رقابت ها خبرداد و گفت: این ورزشکار البرزی توانست در دیدار فینال حریف مازندرانی خود را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو بردارد و به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: کیمیا رستمی از استان تهران و شیما صفایی از استان همدان نیز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

جعفری وفا با بیان اینکه از استان کرمانشاه 9 ورزشکار در این رقابت ها حضور داشتند، گفت: علیرغم شایستگی ورزشکاران، متاسفانه نتوانستند مقامی در این رقابت ها کسب کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن