روند واکسیناسیون کرونا در سلسله لرستان بالاتر از میانگین استانی است


روند واکسیناسیون کرونا در  سلسله  لرستان بالاتر از میانگین استانی است

خرم‌آباد - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: روند واکسیناسیون کرونا در این شهرستان با پوشش 89.3 درصدی بالاتر از میانگین استان لرستان است.

کرم حسین حسنوند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر میانگین واکسیناسیون در لرستان ۸۵.۳ درصد است که شهرستان سلسله با چهار درصد بیشتر، در این زمینه پیشتاز است.

وی با بیان اینکه ۶۲ هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت حدود ۸۰ هزار نفری سلسله واجد شرایط تزریق واکسن کرونا هستند افزود: تاکنون ۵۵ هزار و ۸۲۷ نفر از جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان دُز اول، ۴۳ هزار و ۸۶۰ نفر دُز دوم و ۲ هزار و ۵۳۱ نفر دُز یادآور را تزریق کرده اند.

حسنوند بیان کرد: هم اکنون سلسله در وضعیت آبی شیوع کرونا قرار دارد و انجام سی تی اسکن‌ در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان از ۲۲۰ مورد در روز به کمتر از ۲۰ مورد کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: گرچه واکسیناسیون بخش مهمی از پیشگیری است ولی تمامی پیشگیری در تزریق واکسن خلاصه نمی شود، بلکه همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی۲ متر و پرهیز از هرگونه تجمع ضروری است.

وی افزود: در زمینه بستری‌های کرونایی نیز آمار رو به کاهش و بیانگر تاثیر مثبت واکسیناسیون و نزدیک شدن به وضعیت پایدار و مطلوب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا