مرکز درمان ناباروری، اوج فعالیت جهاد دانشگاهی در اردبیل


مرکز درمان ناباروری، اوج فعالیت جهاد دانشگاهی در اردبیل

استفاده از توانمندی‌های جهاد دانشگاهی به پیشبرد اهداف شهرداری اردبیل کمک شایانی می‌کند.

شهردار اردبیل در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: تلاش و همت جهاد دانشگاهی در ایجاد زیرساخت‌های پژوهشی و درمانی قابل تقدیر و تحسین است.

محمود صفری، مرکز درمان ناباروری را اوج فعالیت جهاد دانشگاهی در استان اردبیل دانست و خاطرنشان کرد: کمک به رفع مشکل نازایی خانواده‌ها و امیدآفرینی برای آنان خدمت ارزشندی است که جا دارد با حمایت و مساعدت مسئولین، فضای لازم برای توسعه آن فراهم گردد.

وی به ظرفیت جهاد دانشگاهی استان اردبیل در زمینه آموزشی اشاره و اضافه کرد: خدمات آموزشی این نهاد مطابق با مطالبات جامعه و در راستای مهارت‌افزایی و توانمندسازی نیروی انسانی انجام می‌گیرد.

شهردار اردبیل ضمن قدردانی از جهاد دانشگاهی استان برای برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری اردبیل تصریح کرد: این آزمون با بهره‌گیری از تجارب ارزنده این نهاد در برگزاری آزمون‌های استخدامی، در کمال دقت، نظم و آرامش برگزار شد.

صفری بر بهره‌گیری از پتانسیل‌های جهاد دانشگاهی در انجام کارهای شهری تأکید کرد و گفت: تا حد امکان از ظرفیت‌های این نهاد در انجام طرح و پروژه‌های خود استفاده خواهیم کرد.

همکاری جهاد دانشگاهی و شهرداری اردبیل به اجرای برنامه‌های عملیاتی کمک می‌کند

در این دیدار رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این واحد گفت: کمک به رفع نیازهای استان و ایجاد بستر لازم برای فعالیت‌های توسعه‌ای در اولیت این نهاد قرار دارد و راه‌اندازی مراکز درمان ناباروی، رشد فناوری گیاهان دارویی، نوآوری و شکوفایی، آموزش تخصصی کوتاه مدت، آموزش علمی کاربردی، مطالعات شهری و بیوتکنولوژی صنعتی در این راستا صورت گرفته است.

مهران اوچی اردبیلی از برنامه‌ریزی برای افتتاح خط تولید نشاسته حفاری جهاد دانشگاهی اردبیل خبر داد و اظهار کرد: با آغاز به کار این واحد تولیدی، یک طرح مطالعاتی و تحقیقاتی به تجاری‌سازی خواهد رسید و به تولید یک ماده استراتژیک در صنعت نفت که وارداتی است، کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به فعّالیّت‌های مرکز درمان ناباروی جهاد دانشگاهی استان اشاره و تصریح کرد: به طور متوسط سالانه بیش از شش هزار نفر برای رفع مشکل نازایی خود به این مرکز مراجعه می‌کنند که از بین افرادی که مراحل درمانی خود را تا اخذ نتیجه پیگیری کرده‌اند درمان بیش از دو هزار نفر موفقیت‌آمیز بوده است.

انتهای پیام

اوچی اردبیلی از آمادگی جهاد دانشگاهی برای همکاری با شهرداری اردبیل خبر داد و اضافه کرد: این دو نهاد در گذشته همکاری‌های خوبی با هم داشته‌اند که گسترش آن می‌تواند به اجرای برنامه‌های عملیاتی کمک کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر