شرکت 137 کردستانی در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان


شرکت 137 کردستانی در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان، با اشاره به تمدید پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان تا 24 دی ماه گفت: تا پایان آذر ماه 137 نفر از اعضای کانون های مساجد استان در رشته‌های مختلف این جشنواره شرکت کردند.

کامل گلباغی در جمع اصحاب رسانه در فضای مجازی اظهار کرد: با توجه به مشارکت پرشور و درخواست‌های متعدد بچه‌های مسجد از پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، زمان شرکت در این مسابقات تا ۲۴ دی ماه تمدید شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان ادامه داد: پیش از این آخرین مهلت شرکت در این دوره از مسابقات مدهامتان پایان آذر ماه جاری اعلام شده بود که تا آن تاریخ 137 نفر از اعضای کانون های مساجد استان شامل 74 برادر و 63 خواهر در این رقابت قرآنی ثبت نام کردند.

وی به رشته‌های این دوره از جشنواره اشاره کرد و افزود: از این تعداد 2 نفر در رشته قرائت تحقیق، یک نفر قرائت تقلیدی، 12 نفر قرائت ترتیل، 17 نفر مفاهیم، 13 نفر اذان، 9 نفر حفظ کل، 63 نفر حفظ جزء 30 ، پنج نفر قرائت نماز، 6 نفر مکبری، 9 نفر استعداد یابی در این جشنواره قرآنی مشارکت داشتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان افزایش چشمگیر مشارکت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در پانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان را نتیجه برنامه‌ریزی، تلاش، پشتکار و دغدغه قرآنی فعالان این حوزه علی رغم همه موانع و محدودیت های موجود دانست.

گلباغی همچنین با اشاره به تمدید مهلت شرکت در این جشنواره عنوان کرد: باتوجه به این که جلسات سنتی قرآن بخش ویژه مسابقات امسال است، از اعضای کانون های مساجد استان خواست از این بخش هم غافل نشده و کانون هایی که جلسات سنتی خود را در سامانه ثبت کردند در مسابقات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌های قرآنی مدهامتان در ۳ رده سنی برگزار می شود، افزود: رده‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال عضو کانون های مساجد استان می‌توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد به نشانی اینترنتی www.bachehayemasjed.ir در این دوره از مسابقات قرآنی ثبت‌نام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در خاتمه با بیان اینکه ۱۶ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خوش درخشیدند، یادآور شد: امیدواریم در سال جاری نیز قرآنیان کردستانی در مرحله کشوری این دوره از رقابت‌های قرآنی بدرخشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا