تجلیل از نخبگان قرآنی ، فرهنگی و هنری دشت آزادگان


تجلیل از نخبگان قرآنی ، فرهنگی و هنری دشت آزادگان

اهواز - ایرنا - دانش آموزان نخبه قرآنی ،فرهنگی و هنری شهرستان دشت آزادگان روز چهارشنبه با برگزاری آیینی با حضور جمعی از مسئولان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: رکود در مسائل علمی باعث آسیب به دانش آموزان و انحراف آن ها از مسیر زندگی می شود .

قاسم ساعدی اظهار داشت: باید پویایی علمی را در بین معلم ها ، مشاوران و مدیران مدارس ایجاد کرد تا این پویایی و تحرک را به دانش آموزان منتقل کنند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش قرآن به دانش آموزان بیان کرد: در کنار آموزش قرآن به دانش آموزان نیاز است که آموزگاران نیز آموزش قرآن را فراگیرند.

ساعدی ادامه داد: مسابقات علمی تنها نباید در سطح دانش آموزی برگزار شود باید باید این مسابقات در بین معلم ها نیز برگزار گردد تا پویایی و تحرک بین آموزگاران ایجاد شود.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی درادامه با اشاره به اهمیت انجمن اولیا و مربیان در ارتقاء علمی دانش آموزان و معلم ها افزود: انجمن اولیا و مربیان باید جایی برای حضور افراد علمی و پویا باشد تا ارتباط خوبی بین مدرسه و والدین ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه منطقه دشت آزادگان غنی از استعدادها در بخش های مختلف است افزود: مربیان باید استعدادها را در بین کودکان و نوجوانان این منطقه جستجو کنند و بر اساس استعدادیابی که انجام می شود دانش آموزان را به مهارت آموزی تشویق کنند.

ساعدی افزود: زمانی دانش آموزان دشت آزادگان در درس ریاضی بهترین رتبه را در استان خوزستان و کشور داشتند اما با بروز مشکلاتی در آموزش علوم پایه و ریاضی این دانش آموزان چند سالی است که در درس ریاضی سرآمد نیستند که باید این موضوع از سوی آموزش و پرورش آسیب شناسی شود.

وی گفت: رویکرد مدیران و مسئولان در آموزش و پرورش باید جهادی و علمی باشد تا بتوانیم سطح آموزش دانش آموزان را افزایش دهیم.

جمعیت دانش آموزی شهرستان دشت آزادگان بالغ بر ۲۱هزار و ۵۸۵نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید