فرماندار ملایر بر تسریع روند پرداخت تسهیلات در بانک‌های عامل تاکید کرد


فرماندار ملایر بر تسریع روند پرداخت تسهیلات در بانک‌های عامل تاکید کرد

همدان- ایرنا- سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به پایین‌ بودن میزان تسهیلات پرداختی بخش‌های مختلف این شهرستان از میانگین استانی، گفت که بانک‌های عامل باید روند پرداخت و جذب اعتبارات در بخش‌های مختلف به‌ویژه مشاغل خانگی و ودیعه مسکن را تسریع و تسهیل کنند.

به گزارش ایرنا؛ «حسین فارسی» روز چهارشنبه در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات که با حضور مدیران بانک‌های عامل شهرستان ملایر برگزار شد، اظهار داشت: روند پرداخت تسهیلات این شهرستان در بخش‌های مختلف قابل قبول و مطلوب نیست.

وی با تاکید بر اینکه بانک‌های عامل باید مسیر را برای پرداخت تسهیلات به مردم تسهیل کنند، افزود: بانک‌های عامل تا جایی که می‌توانند در چارچوب مقررات، قانون را به نفع مردم تفسیر کنند تا باعث ایجاد نارضایتی نشود.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر خواستار کمک بانک‌های عامل در پرداخت روان‌ تسهیلات به‌ ویژه برای دستگاه‌های خدمت رسان و مشاغل خانگی شد و افزود: در شرایط جنگ اقتصادی و بسیج همه امکانات دشمن برای ایجاد مشکل و نارضایتی، همه مدیران باید در جهت خدمت به مردم و توسعه اقتصادی کشور، جهادی کار و تلاش کنند.

فارسی با تاکید بر ارایه خدمت صادقانه به مردم،گفت: با توجه به رویکردها و سیاست‌های دولت سیزدهم، همه باید برای حل مسایل و مشکلات مردم به صورت انقلابی و جهادی وارد میدان شویم.

وی با انتقاد از روند کند پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف همچون مشاغل خانگی، ودیعه مسکن، ازدواج، خسارت کرونا و حوزه اقتصاد و اشتغال، تاکید کرد: تا هفته آینده باید میزان پرداخت تسهیلات تغییر کند و جایگاه کنونی شهرستان ارتقا یابد.

فرماندار ملایر بر تسریع روند پرداخت تسهیلات در بانک‌های عامل تاکید کرد

رِئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر نیز رقم تسهیلات پرداختی برای کل استان را ۱۹ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان بیش از ۲ میلیارد تومان سهم شهرستان ملایر است که پرداخت شده که حدود پنج درصد از میانگین استانی پایین‌تر است.

«غلامرضا کارگر» با بیان اینکه سهم این شهرستان از تسهیلات اشتغال کل استان ۱۷.۶ درصد است، ادامه داد: در مجموع ۲۴۳ طرح با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان تسهیلات سهم این شهرستان است که تاکنون ۲ میلیارد و ۴۴۵ میلیون تومان آن پرداخت شده و ۱۵۸ طرح باقی مانده است.

وی بیان کرد: سهم تسهیلات مشاغل خانگی این شهرستان از ۳.۵ میلیارد تومان در سال گذشته به هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای امسال افزایش یافته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر نیز خواستار همراهی بانک‌های عامل در پرداخت وام ودیعه مسکن شد و اظهار داشت: تاکنون ۱۱ هزار و ۵۷۲ نفر در این شهرستان برای ودیعه مسکن ثبت‌نام کرده اند.

«احمد مرشدی» با بیان اینکه از این تعداد سه هزار و ۵۷۲ نفر حائز شرایط هستند و مابقی نیز در دست بررسی است، افزود: تاکنون برای ۲ هزار و ۳۵ نفر ودیعه مسکن پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، در ۷۵ کیلومتری مرکز استان همدان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا